ژاپن به دنبال تسهیل قوانین حوزه پذیرش ارزهای دیجیتال است

تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۱

رگلاتورهای کشور ژاپن، قوانین سختگیرانه در حوزه پذیرش ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهند. فرایند تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن به لطف تلاش‌های مستمر فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن صورت گرفته تا اقتصاد این کشور تقویت شود. برای مطالعه جزئیات بیشتر در این زمینه با بیتستان همراه باشید.

کشور ژاپن قوانین سختگیرانه موجود در حوزه ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کند. با این کار پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت و استفاده آن در امور دیگر نیز بیشتر خواهد شد. کمتر شدن سختگیری حول قوانین دارایی‌های دیجیتال به لیست شدن ساده‌تر ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها نیز کمک خواهد کرد.

این اقدامات پس از تلاش‌های مستمر فومیو کیشیدا (Fumio Kishida)، نخست وزیر ژاپن در جهت تقویت اقتصاد این کشور در حال اجرایی شدن است.

کاهش مقررات حول کریپتو در ژاپن

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، انجمن مبادله دارایی‌های دیجیتال و رمزنگاری ژاپن (JVCEA)، امکان لیست شدن توکن‌های مجازی را بدون گذراندن مراحل طولانی و گذشتن از موانع مرتبط یا قوانین سختگیرانه اولیه، فراهم می‌کند.

تسهیل فرآیند لیست شدن توکن‌ها به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا با شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رقابت کنند. علاوه بر این، اجرایی شدن این قانون، طبق اسناد توزیع شده بین شرکت‌ها، ورود به بازار را برای شرکت‌های خارجی و صرافی‌های رمزنگاری مانند بایننس آسان‌تر می‌کند.

گنکی اودا (Genki Oda)، نایب رئیس JVCEA، اظهار داشت که این نهاد می‌تواند تا سال ۲۰۲۴، فیلترهای اولیه سختگیرانه برای لیست کردن توکن‌ها در کشورهای خارجی را نیز حذف کند.

وی در باره این اقدامات گفت که:

 امیدواریم که آخرین اقدامات ما به احیای بازار دارایی‌های رمزنگاری ژاپن کمک کنند.

با تصویب این قوانین صرافی کریپتو بایننس پس از چهار سال، بالاخره وارد بازار ژاپن خواهد شد. در همین راستا صرافی FTX نیز مجوز ارائه خدمات کریپتو برای مشتریان ژاپنی خود در ماه ژوئن را دریافت کرد.

دیدگاه نخست وزیر ژاپن در مورد ارزهای دیجیتال

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، برای کاهش بار مالیاتی کریپتو و بار نظارتی بر شرکت‌های رمزنگاری نیز تلاش‌های فراوانی کرده است. با تلاش‌های کیشیدا می‌توان انتظار داشت که قوانین جدیدی در حوزه بازار ارزهای دیجیتال اجرایی شوند. کیشیدا، همچنین به استفاده از وب ۳ برای تقویت رشد اقتصادی کشور نیز علاقه نشان داده است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.