Cosplay Token همزمان در صرافی‌های Zaif و SEBC ژاپن فهرست می‌شود

لیست شدن Cosplay Token در دو صرافی ژاپنی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: Cosplay Token با نماد اختصاری COT به صورت همزمان در دو صرافی بزرگ ژاپنی به نام‌های Zaif و SAKURA Exchange BitCoin لیست می‌شود. لیست شدن Cosplay Token در دو صرافی ژاپنی می‌تواند موجب افزایش اعتماد به این توکن شود، چرا که صرافی‌های ژاپنی سخت‌ترین پروسه را در لیست کردن توکن‌های دیجیتالی دارند.

لیست شدن Cosplay Token در دو صرافی ژاپنی

توکن COT یکی از توکن‌ها برای حمایت از بازیکنان حوزه کاسپلی (COSPLAY) است که در World Cosplay (بزرگترین پلتفرم کاز پلی جهان) کاربردهای زیادی دارد.

کاسپلی یا کوزپلی به عمل لباس پوشیدن با هدف شبیه شدن به کاراکتر و شخصیت‌های خاص کارتونی، نمایشی، کتاب و … اطلاق می‌شود.

قرار است که COT در ۱۴ مارس ۲۰۲۲ در دو صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Zaif و SAKURA Exchange BitCoin به طور همزمان فهرست شود.

ژاپن در بین کشورهایی که بزرگ‌ترین بازار مالی صنعت ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند، قرار گرفته و لیست شدن COT در صرافی‌های این کشور می‌تواند اعتبار زیادی برای این توکن به ارمغان آورد.؛ چرا که صرافی‌های ژاپنی سخت‌ترین فرایند پذیرش ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را دارند.

از طرفی نیز زیر ساخت‌های مناسبی برای حوزه ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن ایجاد شده که موجب شکوفایی هر چه بهتر این نوع دارایی‌ها می‌شوند. همچنین به دلیل این که قوانین در کشور ژاپن هدفمند طراحی شده‌اند و صرافی‌ها در لیست کردن رمزارزها دقت زیادی دارند، احتمال تقلبی بودن و حذف شدن یک رمزارز از صرافی‌ها بسیار کم است.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.