پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار توسط جردن بلفورت

پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

جردن بلفرت (Jordan Belfort)، بر این باور است که بازار XRP گاوی بوده و پیش‌بینی کرده که XRP به ۱۰ دلار خواهد رسید. برای خواندن خبر پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار با بیتستان همراه باشید.

جردن بلفرت (Jordan Belfort)، از حامیان XRP است. جردن دلال سابق سهام است که فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) با بازی لئوناردو دی کاپریو از روی رفتار متقلبانه او ساخته شده.

ادعای بلفرت در مورد تصاحب مقدار زیادی XRP

بلفرت در توییت اخیر خود ادعا کرده صاحب مقدار بسیار زیادی از این ارز دیجیتالی است. البته کمسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده اظهار می‌کند که این مقدار از سهام به نام وی ثبت نشده است.

این کارآفرین آمریکایی پیش‌بینی کرده که قیمت XRP به ۱۰ دلار خواهد رسید. در صورت رسیدن XRP به ۱۰ دلار ارزش بازار این ارز دیجیتالی به ۵۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.

پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار

اعضای XRP علی رقم مشکوک بودن ادعای بلفرت با روی باز از وی برای پیوستن به طرفداران این رمزارز، استقبال کردند.

جردن بلفرت پس از محکوم کردن بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ به یک مشوق ارزهای دیجیتالی تبدیل شد. وی بیت‌کوین را در ۲۰۱۸ نوعی کلاهبرداری خوانده بود. وی اخیرا مجذوب توکن‌های غیر قابل معاوضه شده است.

پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار

ارز دیجیتال XRP یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که اخیرا موفق به ثبت رکورد جدید خود نبوده. این ارز دیجیتالی از نقطه بالاترین قیمت خود تا به امروز که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاده ۶۸ درصد ارزشش کاهش یافته است. با توجه به این شرایط آیا پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار توسط بلفرت به حقیقت خواهد پیوست؟

منبع: u.today

XRP به عنوان محبوب ترین رمز ارز در بریتانیا شناخته شد!

برای خواندن خبر اینجا کلیک کنید
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.