خوش‌بینی مشتریان جی‌پی مورگان به آینده‌ی بیت‌کوین: (صعود به بالای ۶۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲)

خوش بینی مشتریان جی‌پی مورگان به آینده بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

بیتستان: جی‌پی مورگان (JPMorgan) یکی از شرکت‌های خدمات مالی و بانکداری کشور آمریکا است. با توجه به نظر سنجی انجام شده توسط این شرکت، مشتریان نسبت به آینده بیت‌کوین خوش‌بین هستند. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق خوش بینی مشتریان جی‌پی مورگان به آینده بیت کوین مطلع شوید.

خوش بینی مشتریان جی‌پی مورگان به آینده بیت کوین

با توجه به گزارشات اخیر، اکثر مشتریان جی‌پی مورگان نسبت به آینده رمزارز محبوب بازار، بیت‌کوین خوش‌بین هستند. این مشتریان معتقدند که رمزارز بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به بالای ۶۰ هزار دلار می‌رسد.

تنها ۲ درصد از مشتریان معتقدند که این رمزارز تا سال ۲۰۲۳ به زیر ۱۰,۰۰۰ دلار افت می‌کند.

خوش بینی مشتریان جی‌پی مورگان به آینده بیت کوین

خرس‌های بازار نیز پیش‌بینی می‌کنند که سال ۲۰۲۲ همانند ۲۰۱۸ خواهد بود. سالی که قیمت بیت‌کوین بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت. برخی از تحلیلگران انتظار دارند که بیت‌کوین اصلاحات زیادی در این سال داشته باشد.

با توجه به نظرسنجی انجام شده توسط جی‌پی مورگان، تنها ۵ درصد از مشتریان معتقدند که بیت‌کوین به بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

همانطور که u.today گزارش داد، تام لی (Tom Lee) مدیرعامل Fundstrat پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند امسال تا ۲۰۰,۰۰۰ هزار دلار صعود کند.

فروش بیش از حد بیت‌کوین

نیکلاون پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، یکی از تحلیلگران جی پی مورگان بیان کرد که رمزارز بیت‌کوین وارد منطقه فروش بیش از حد شده است. روز دوشنبه این ارز دیجیتال برای اولین بار از اواخر سپتامبر افت داشت و به ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده بود؛ اما گاوها با خرید این رمزارز، آن را به قیمت ۴۲,۰۰۰ دلار رساندند.

این ارز دیجیتال باید ۳۹ درصد رشد داشته باشد تا به بالاترین سطح خود یعنی ۶۹ هزار دلار برسد.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.