۶۰۰ میلیون دلار اتریوم توسط جاستین سان، بنیانگذار ترون به بایننس انتقال داده شد!

انتقال ۶۰۰ میلیون دلار به صرافی بایننس توسط جاستین سان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ دی ۱۴۰۰

جاستین سان بنیانگذار ترون، ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم را به بایننس منتقل کرده است. این خبر هیچ نگرانی برای کاربران ایجاد نمی‌کند، چرا که تراکنش‌ها از کیف پول‌های داخلی انجام شده‌اند. برای دریافت جزئیات بیشتر از خبر انتقال ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم به صرافی بایننس توسط جاستین سان با بیتستان همراه باشید.

انتقال ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم به صرافی بایننس توسط جاستین سان

جاستین سان بنیانگذار ترون تقریبا ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم به صرافی بایننس ارسال کرده است. بر اساس گزارش WuBlockchain، جاستین سان از اوایل ماه دسامبر، ۱۶۵ هزار اتریوم دیگر را نیز به صرافی بایننس منتقل کرده بود.

ممکن است به نظر برسد که بنیانگذار ترون این کار را برای کسب سود بیشتر انجام داده است، اما به احتمال زیاد اینطور نیست، چرا که بر اساس توییت WuBlockchain این تراکنش‌ها از کیف پول‌های داخلی انجام شده که برای سود سازی استفاده نمی‌شدند.

توییت Wu Blockchain

سان همچنین در مصاحبه‌هایی که داشت، از خوشبینی زیاد خود به بلاک‌چین گفته و اعلام کرد به فعالیت خود برای ایجاد یک اکوسیستم و چارچوب بهتر در آینده ادامه خواهد داد.

توجه زیاد بازار به انتقال صورت گرفته:

توجه بازار به معامله بزرگی که در بایننس انجام گرفته، جلب شد؛ چرا که تقریبا ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم به کیف پولی که آدرس آن به ff5296 ختم می‌شد، منتقل و سپس از آن به یک صرافی متمرکز انتقال داده شده است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط TradingView، اتریوم ۲۲ درصد از ارزش خود را نسبت به نقطه اوج به ثبت رسانده در ماه نوامبر، از دست داده است.

می‌توان چنین گفت که اتریوم بعد از یک اصلاح گسترده، تقریبا هر هفته ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.