جاستین بیبر یک NFT را به ارزش ۱٫۳ میلیون دلار خریداری کرد

خرید یک NFT به قیمت ۱.۳ میلیون دلار توسط جاستین بیبر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

جاستین بیبر به لیست افراد مشهور باشگاه قایق تفریحی میمون بی‌حوصله  (Bored Ape Yacht Club) پیوست. این ستاره جوان پاپ برای NFT BAYC #3001 تعداد 500 اتریوم به ارزش ۱٫۳ میلیون دلار پرداخت کرد. بیبر همچنین دو NFT از DOODLES و World Of Women (WOW) خریداری کرده است. برای بررسی بیشتر خبر خرید یک NFT به قیمت ۱٫۳ میلیون دلار توسط جاستین بیبر با بیتستان همراه باشید

خرید یک NFT به قیمت ۱٫۳ میلیون دلار توسط جاستین بیبر

جاستین بیبر، خواننده جوان کانادایی به تازگی وارد Bored Ape Yacht Club شده و براساس خبرهای تایید شده‌ از این خواننده مشهور اوایل امروز BAYC #3001 را خریداری کرده است.

براساس اطلاعات موجود در Cryptoslam، بیبر 500 اتریوم برای این NFT پرداخت کرده که ارزش آن به ۱٫۳ میلیون دلار می‌رسد.

به نظر می‌رسد جاستین بیبر مشغول خرید NFT بوده، چراکه او علاوه بر خرید BAYC #3001 در 2 پروژه محبوب دیگر نیز NFT خریداری کرده است. او بعد از ورود به Bored Ape Yacht Club، از Doodles و World of Women نیز NFT خریداری کرده است.

عکس NFT

این جوان 27 ساله کانادایی تعداد 13 اتریوم به ارزش 34هزار دلار نیز برای خرید Doodle #8426 پرداخت کرده است. Doodle NFT او چهره‌ای پوشیده شده با یک دستمال سر صورتی و یک کلاه صورتی سطلی است. همچنین Doodle NFT او دارای یک بدن برنزه با یک کاپشن پفی است.

بیبر همچنین برای NFT جدید خود در World of Woman تعداد 16 اتریوم به ارزش 41 هزار دلار پرداخت کرده که این شخصیت زنی با مدل موی آبنباتی با گوشواره مروارید و گردنبند رنگین کمانی است.

علاوه بر این جاستین بیبر  #3777 از مجموعه‌ی InBetweeners را نیز در اختیار دارد. درحال حاضر این NFT عکس پروفایل جاستین بیبر درتوییتر است.

این خبر را موگان موسس BreakinNewsNFT نیز تایید کرده است.

توییت مورگان

ترانه سرای جاستین بیبر ماه قبل به Bored Ape Yacht Club وارد شده بود. Jacob Greenspan، با نام مستعار JaeGreen، آهنگ Lifetime را برای آلبوم Justice جاستین بیبر نوشته است. او دسامبر 2021، با خرید BAYC #7404 وارد Bored Ape Yacht Club شده بود.

همچنین اوایل این ماه خواننده معروف رپ، امینم، نیز وارد Bored Ape Yacht Club شده که او BAYC #9055 را به قیمت 452 هزار دلار خریداری کرده است.

منبع: coinchapter

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.