کوین اولیری: من علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در ریپل ندارم!

نظر کوین اولیری در مورد ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۰

کوین اولیری (Kevin O’Leary)، تاجر سرشناس کانادایی و مجری برنامه تلویزیونی شارک تَنک، با اشاره به پرونده ریپل در دادگاه اعلام کرد به سرمایه‌گذاری در شرکتی که درگیر دعوی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است، هیچ علاقه‌ای ندارد. برای خواندن نظر کوین اولیری در مورد ریپل با بیتستان همراه باشید.

نظر کوین اولیری در مورد ریپل

کوین اولیری (Kevin O’Leary)، رئیس ETF O’shares، در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شد، در رابطه با ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین، XRP، شکایت ریپل و مقررات ارز دیجیتال صحبت کرد.

 او تاکید کرد:

من علاقه ای به شرکتی که درگیر دعوی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است، ندارم. این یک ایده بسیار بد است.

براساس گزارشات اخیر، کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل و مدیر عامل آن، برد گارلینگ هاوس، و یکی از بنیانگذاران کریس لارسن به دلیل فروش ۱‌/۳ میلیارد دلار از توکن‌های XRP شکایت کرد و ادعا کرد که این فروش توسط بورس و اوراق بهادار ثبت نشده است. در مقابل ریپل و مدیران آن ادعا داشتند که XRP بی‌امنیت نیست.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

گارلینگ هاوس (Garlinghouse) بیان کرده:

انتظار دارم این شکایت در سال آینده به نتیجه برسد، ما شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

حتی برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی رمزنگاری کوین‌بیس معتقد است که روند پیشروی این شکایت بهتر از حد انتظار است. اولیری سرمایه‌گذاری در این وضعیت را «ایده‌ای بسیار بدی» توصیف کرده است. او افزود:

دارایی‌های بسیاری در جهان واقعی دارم و باید قوانین را رعایت کنم.

اولیری قبلا مخالفت خود را با میم‌کوین‌ها هم علنی کرده و گفته بود در دوج‌کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند. با این وجود، ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۱۰ درصد از پرتفوی او را تشکیل می‌دهد.

منبع خبر: news.bitcoin

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.