آیا بازار NFTها بزرگتر از بیت‌کوین خواهد شد؟

NFTها بزرگتر از بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۰

کوین اولری، سرمایه‌گذار و میلیونر حامی ارزهای دیجیتال، معتقد است در آینده NFTها از بیت‌کوین پیشی خواهند گرفت. بااین حال اولری تاکید کرد همچنان سرمایه‌گذاری خود را در هر دو طرف ادامه خواهد داد. برای بررسی بیشتر خبر NFTها بزرگتر از بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

NFTها بزرگتر از بیت کوین

کوین اولری،سرمایه‌گذار و میلیونر حامی ارزهای دیجیتال، آینده NFTها را بهتر از بیت‌کوین می‌داند. اولری که به آقای شگفت انگیز هم معروف است، در مصاحبه‌ای با CNBC به پتانسیل بیشتر NFTها در توکنیزه کردن و احراز هویت دارایی‌های فیزیکی مانند اتوموبیل و ساعت اشاره کرد و گفت:

طی چند سال آینده شاهد تحرکات زیادی در زمینه احراز هویت، سیاست‌های بیمه و مالیات نقل و انتقال املاک خواهیم بود، که این امر NFTها را به بازاری بسیار بزرگتر از بیت‌کوین تبدیل خواهد کرد.

بااین حال آقای شگفت انگیز پذیرفت که به هیچکدام از این دوطرف وابسته نیست و همچنان سرمایه‌گذاری خود را در هر دو طرف ادامه خواهد داد.

اولری از نفرات بدبین به ارزهای دیجیتال بود که به گفته اولری، روند رو به رشد تنظیم‌کنندگان قوانین در دو سال گذشته باعث تغییر نگرش او نیز شده است.

بااین حال همه موافق مقایسه بین NFTها و بیت‌کوین نیستند. بابی اونگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Coingecko، در مصاحبه با کوین‌تلگراف گفت:

این منصفانه نیست، بیت‌کوین را که یک دارایی واحد است را با NFT که یک بخش کامل است؛ مقایسه کنیم.

همچنین اونگ اشاره کرد که منحنی پذیرش NFT در سال ۲۰۲۲ رو به بالا خواهد بود، چراکه NFTها هنوز در روزهای اول خود هستند.

اونگ افزود:

ما از قبل مجموعه NFT “تراشه‌های آبی” را داریم، اما من فکر می‌کنم دنیا هنوز به سختی کارایی و ماهیت NFTها را می‌شناسد

Coingecko اخیرا کتابی با عنوان How to NFT منتشر کرده که خلاصه‌ای از نحوه خرید و فروش NFTها برای تازه‌کاران در این حوزه است. اونگ به این سوال که آیا NFTهای هنری در سال ۲۰۲۲ جایگاه خود را به NFTهای کاربردی خواهد داد یا نه اینگونه پاسخ داد:

هنرها و آثار کلکسیونی همیشه در صدر قرار خواهند گرفت، چراکه فهم آن‌ها بسیار ساده است. جذابیت بیشتر NFTهای کاربردی برای من این است که چگونه می‌شود برخی از NFTها هم هنری باشند هم کاربردی.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.