رابرت کیوساکی: روند فعلی بازار بهترین فرصت برای خرید است

علاقه شدید رابرت کیوساکی به خرید دوباره بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۰

نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، اعلام کرد اگر بیت‌کوین به قیمت ۲۰هزار دلار برسد، دوباره شروع به خرید این رمزارز خواهد کرد. منتقد بزرگ بیت‌کوین، پیتر شیف، نیز نظر خود را درباره‌ی بیت‌کوین در توییتی اعلام کرد. برای بررسی بیشتر خبر علاقه شدید رابرت کیوساکی به خرید دوباره بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

کیوساکی در توییتی اعلام کرد کاهش قیمت بیت‌کوین خبر خوبی است. او در این توییت اشاره کرد که خریدهایش زمانی انجام شده‌است که قیمت‌ بیت‌کوین در بازه‌ی ۶ هزار تا ۹هزار دلار معامله می‌شد. درحالی که قبلا توییت کرده بود که بیت‌کوین را در کف قیمتی خریده است.

اکنون کیوساکی اعلام کرده که اگر بیت‌کوین تا قیمت ۲۰ هزار دلار کاهش یابد، مطمئنا بیشتر خرید خواهد کرد. کیوساکی همچنین نقره را به عنوان بهترین مورد برای معامله می‌داند، چراکه این فلز تقریبا ۵۰ درصد پایین‌تر از اوج قیمتی خود (۴۴٫۵۸ دلار) در آوریل ۲۰۱۱ معامله می‌شود. درحال حاضر نرخ معامله نقره ۲۳ دلار می‌باشد.

پیتر شیف انتظار سقوط بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار را دارد

روز شنبه پیتر شیف، منتقد بزرگ بیت‌کوین و مدیرعامل شرکت Euro Pacific Capital، در توییتی اعلام کرد در صورتی که بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار برسد، این ارز پرچمدار با یک سقوط ناگهانی مواجه خواهد شد. او در توییتی نیز اعلام کرده بود که حتی ممکن است تا قیمت ۱۰ هزار دلار نیز کاهش یابد.

نظر گابور گورباکس در مورد بیت‌کوین

گابور گورباکس، مدیر دارایی‌های رمزنگاری شده در صندوق سرمایه‌گذاری VanEck و یکی از حامیان بیت‌کوین، روز شنبه نظر خود را درباره‌ی بیت‌کوین به اشتراک گذاشت.

او در توییتی اشاره کرد که اگر بیت‌کوین به زیر ۳۰،۲۰۰ دلار برسد، ممکن است با یک کاهش قیمتی تا ۲۰ هزار دلار مواجه شود. با این حال، خبر خوب از نظر او این است که نقدینگی زیادی در موسسات مالی وجود دارد که به دنبال سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین هستند.

گورباکس معتقد است از آنجایی که بسیاری از سرمایه‌گذاران رشد بیت‌کوین از ۱۰ هزار تا ۶۸ هزار دلار را از دست داده‌اند، با نقدینگی بالا آماده‌ی ورود به این ارز دیجیتال هستند. او دلایل این اتفاق را چاپ زیاد پول نقد توسط بانک‌های مرکزی در سراسر جهان، تورم بالای فعلی و عدم اعتماد سرمایه‌گذاران به اوراق قرضه اعلام کرد.

براساس گزارش CoinMarketCap، در زمان انتشار این خبر، بیت‌کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه داده و به ۳۳,۷۳۹ دلار کاهش یافته است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.