Klever از کیف پول سخت‌افزاری خود رونمایی می‌کند

عرضه کیف پول سخت‌افزاری توسط کلِور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۰

کلور (Klever) یک اکوسیستم درجه یک از خدمات ارزهای دیجیتال است که روز به روز محصولات و خدمات خود را گسترش می‌دهد. این مجموعه بعد از راه‌اندازی کیف پول نرم افزاری، صرافی ارزهای دیجیتال و بازار NFTها از کیف پول سخت افزاری خود نیز رونمایی کرد. این محصول در حالت پیش‌فروش قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در این پیش‌فروش شرکت کنند. با بیتستان همراه باشید تا خبر عرضه کیف پول سخت‌افزاری توسط کلِور را بیشتر بررسی کنیم.

کلور (Klever) یک اکوسیستم امن و مطمئن برای کنترل و مدیریت دارایی‌های دیجیتالی سرمایه‌گذاران به حساب می‌آید. کلور در حال گسترش خدمات و محصولات خود است.

این مجموعه از کیف‌پول سخت افزاری خود نیز رونمایی کرد. این کیف‌پول در حالت پیش‌فروش قرار دارد. با اینکه تعداد کمی از کیف‌پول‌های پیش‌فروش شده باقی‌مانده است، اما همچنان علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

کیف‌پول سخت‌افزاری کلور، دستگاهی با ویژگی‌‌های متنوع می‌باشد. این کیف‌پول از طریق USB-C به گوشی شما متصل و با یک کلیک ارتباط آن با نرم‌‌افزارش برقرار می‌شود. این دستگاه حتی قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را نیز دارد.

اپلیکیشن این کیف‌پول برای ایجاد امنیت بهتر و محرمانگی بیشتر فقط اجازه‌ی اجرای برنامه‌های مجاز را می‌دهد. همچنین برای تایید تراکنش باید از کلید روی کیف‌پول نیز استفاده شود، این ویژگی شانس هکرها را به صفر می‌رساند.

این کیف‌پول سخت‌‌افزاری بدون باتری است و از طریق درگاه USB-C شروع به‌کار می‌کند. این محصول به قیمت ۱۲۹دلار در مرحله پیش‌فروش است.

راه‌اندازی زنجیره‌ی کلور (Kleve Chain) در سال ۲۰۲۲

درحال حاضر نام کیف‌پول سخت‌افزاری ارائه شده توسط کلور مشخص نشده است و نام واقعی آن در ۳ ماه اول ۲۰۲۲ فاش خواهد شد.

پس از راه‌اندازی کیف‌پول، صرافی و بازار NFT کلور، این تیم قصد دارد پلتفرم بلاک چین خود با نام Klever Chain را نیز منتشر کند. انتشار Klever Chain اوایل سال ۲۰۲۲ انجام خواهد گرفت.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.