قاتل دوج کوین در صرافی کوربیت کره جنوبی لیست می‌شود

لیست شدن شیبااینو در صرافی کوربیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آذر ۱۴۰۰

کوربیت از صرافی‌های معتبر و بزرگ کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکتی به همین نام تاسیس گشت. اخیرا بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سمت خود این صرافی، شیبااینو دومین میم‌کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال از فردا (پنجشنبه) در آن لیست خواهد شد. با بیتستان همراه باشید تا به خبر لیست شدن شیبااینو در صرافی کوربیت بپردازیم.

کوربیت اعلام کرده است که Shiba Inu را فهرست می‌کند و اولین صرافی رمزنگاری در کره جنوبی خواهد بود که از این میم‌کوین پشتیبانی خواهد کرد. جالب است بدانید که کره جنوبی به قوانین سخت‌گیرانه در حوزه ارزهای دیجیتال معروف است.

کوربیت، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال مستقر در سئول به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا از روز پنجشنبه، میم‌کوین شیبااینو را در برابر وون کره معامله کند.

به غیر از شیبااینو، ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (inj)، توکن بومی پروتکل مالی غیرمتمرکز لایه ۲ (DeFi) نیز در این صرافی لیست خواهد شد.

Korbit یکی از معدود صرافی‌های رمزنگاری است که توانست از سرکوب خشن نظارتی که موجب شد تا بازیکنان کوچک‌تر حوزه رمزارزها رو به تعطیلی بروند، در امان بماند. بهتر است بدانید که چهل صرافی کره‌ای که موفق به ثبت نام در واحد اطلاعات مالی نشده بودند، در ماه سپتامبر مجبور به تعطیلی شدند.

Bithumb ،Coinone ،Upbit و Korbit تنها صرافی‌هایی هستند که پس از رعایت الزامات قانونی تعیین شده، مجاز به ارائه خدمات در حوزه ارزهای دیجیتال شدند.

جدا از اینکه کوربیت اولین صرافی‌ای بود که Shiba Inu را به بازار ارزهای دیجیتال کره جنوبی آورد، توانسته اولین بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) را هم در این کشور راه‌اندازی کرد.

بزرگترین کیف پول‌های اتریوم نزدیک به ۵۰ تریلیون توکن شیبا را در خود جای داده‌اند

برای مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

شیبا اینو همچنان در حال سقوط است:

در اوایل این هفته، Shiba Inu در Coinhako  فهرست شد. در اواسط نوامبر هم صرافی Gemini مستقر در نیویورک امکان انجام معامله با این رمزارز را برای کاربران خود فراهم آورد.

با این حال، این ارز دیجیتال هیچ نشانه‌ای از رشد را نشان نمی‌دهد و به ۰/۰۰۰۰۳۷۵۷ دلار سقوط کرده است که پایین‌ترین سطح از ۲۴ اکتبر محسوب می‌شود.

SHIB تقریباً ۵۵ درصد نسبت به اوج قیمتی خود در ۲۸ اکتبر کاهش داشته و به جایگاه سیزدهم در CoinMarketCap سقوط کرده است.

بهتر است بدانید که حجم معاملات این میم‌کوین تا کنون از ۲/۷ میلیارد دلار عبور کرده.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.