آیا درخواست پلیس کره جنوبی برای مسدود کردن دارایی‌های بنیاد لونا از طرف صرافی‌ها اجرا خواهد شد؟

درخواست پلیس کره جنوبی از صرافی‌ها برای مسدود کردن دارایی‌های بنیاد لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۱

طبق گزارش KBS، پلیس کره جنوبی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال درخواست کرد تا دارایی‌های مرتبط با LFG را مسدود کنند. قرار است چندین صرافی با حزب حاکم کره جنوبی، برای بحث در مورد حادثه Terra depeg و اینکه آیا آن‌ها باید در قبال وجوه از دست رفته سرمایه‌گذاران پاسخگو باشند یا خیر؟ ملاقات کنند. برای خواندن جزئیات خبر درخواست پلیس کره جنوبی از صرافی‌ها برای مسدود کردن دارایی‌های بنیاد لونا با بیتستان همراه باشید.

درخواست پلیس کره جنوبی از صرافی‌ها برای مسدود کردن دارایی‌های بنیاد لونا

به گزارش خبرگزاری KBS، پلیس کره جنوبی درخواست کرد که صرافی‌ها، دارایی‌های گارد بنیاد لونا (LFG) را مسدود کند.

طبق گزارش منتشر شده، واحد تحقیقات جرایم سایبری پلیس کلان شهر سئول، از چندین صرافی محلی درخواست کرده است تا وجوهی را که در کیف پول‌های سازمان غیرانتفاعی وابسته به Terra نگهداری می‌شود، را از دسترس خارج کرده و این کیف‌پول‌ها را مسدود کنند.

با این حال، شایان ذکر است که صرافی ها از نظر قانونی موظف به مسدود کردن وجوه نیستند. بنابراین مشخص نیست که آیا آن‌ها به درخواست پلیس پاسخ خواهند داد یا خیر؟

این خبر فعلا آخرین پیشرفت، پیرامون قضیه‌ی قضایی LFG، Terra و Terraform Labs است. در اوایل این ماه و درست زمانی که استیبل‌کوین UST پیوند خود را با دلار از دست داد، ترا متحمل بزرگترین سقوط در تاریخ کریپتو شد. این سقوط وحشتناک، توکن LUNA را به سمت نابودی هدایت کرد و باعث شد این توکن حدود ۴۰ میلیارد دلار از ارزش کل خود را در یک هفته از دست دهد.

LFG، مؤسسه غیرانتفاعی که برای اطمینان از ثبات UST تأسیس شده، با فروش ذخایر بیت‌کوین خود، تلاش کرد تا توکن UST را نجات دهد، اما این کار برای جلوگیری از سقوط UST کافی نبود.

LFG از آن زمان ادعا کرده است که بیش از ۸۰۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۲٫۴ میلیارد دلار برای بهبودی شرایط UST هزینه کرده است و تنها ۳۱۳ توکن بیت‌کوین برایش باقی مانده است.

با این حال، این نهاد هنوز هیچ بیانیه واضحی برای بیت‌کوین‌های گمشده منتشر نکرده است. Crypto Briefing در اوایل این ماه چندین درخواست برای اشتراک جزئیات تاریخچه تراکنش LFG با Terraform Labs و نمایندگان قانونی آن فرستاد، اما هیچ گونه پاسخی دریافت نکرد.

منبع: cryptobriefing

بیت کوین ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.