کراکن مجوز فعالیت در امارات را دریافت کرد

اعطای مجوز فعالیت در امارات به صرافی کراکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

به دنبال اعطای مجوز فعالیت در امارات به صرافی کراکن ، بستری برای ایجاد جفت ارزهای معاملاتی با درهم، برای کمک به سرمایه‌گذاران محلی، فراهم شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی Kraken موفق شد در امارات متحده عربی مجوز تجارت کریپتو  را دریافت کند.

با داشتن مجوز معاملات در ابوظبی، Kraken قصد دارد از طریق ایجاد جفت‌های معاملاتی با درهم (AED) برای سرمایه‌گذاران محلی امکان دسترسی به نقدینگی جهانی را فراهم کند.

با دریافت این مجوز  کراکن، به دومین پلتفرم دارایی دیجیتال پس از بایننس تبدیل شد که تأییدیه نظارتی را برای فعالیت در مرکز مالی بین‌المللی ابوظبی و بازار جهانی ADGM دریافت می‌کند.

مصاحبه‌ی کرتیس تینگ در مورد شرایط صرافی‌ها و نقدینگی در خاورمیانه

کرتیس تینگ (Curtis Ting)، مدیر عامل کراکن، در مصاحبه‌ای با CNBC، از اهمیت تنوع بخشیدن به جفت‌های معاملات به جای استفاده از دلار آمریکا یا پوند انگلیس که به طور سنتی در بازارهای جهانی موجود است، خبر داد.

کراکن با مجوز معاملاتی جدید خود در ابوظبی، قصد دارد با بانک‌های محلی و ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، بهتر از قبل ادغام شود. به گفته تینگ، این قضیه به صرافی کراکن کمک می‌کند تا نقدینگی جهانی را به منطقه امارات متحده عربی بیاورد.

مدیر عامل کراکن، به حجم معاملات انبوه دبی که بیش از ۲۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال در سال است، اشاره کرد و گفت برای پیاده‌سازی پیشنهادات جدید در منطقه آمده است.

تینگ افزود:

برای صرافی ما، تسهیل دسترسی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران این منطقه به بازارهای جهانی و نقدینگی جهانی با استفاده از ارزهای محلی یا جفت‌های تجاری بسیار مهم است.

بایننس به عنوان صرافی رقیب کراکن علاوه بر ابوظبی، از دو منطقه دیگر در خاورمیانه (بحرین و دبی) تأییدیه‌های نظارتی لازم را دریافت کرده است.

علاوه بر مشاغل بین‌المللی در خاورمیانه، مشاغل محلی نیز شروع به استفاده از ارزهای دیجیتال کردند.

Citizens School در دبی شروع به پذیرش پرداخت شهریه خود با ارزهای دیجیتال بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کرد. پرداخت‌های رمزنگاری شده به طور خودکار به درهم تبدیل می‌شود.

دکتر عادل الزرونی (Dr Adil Alzarooni)، موسس این مدرسه، اظهار داشت:

ما مشتاقانه منتظر دیدن نقش نسل‌های جوان در دستیابی به اقتصاد دیجیتال امارات هستیم. با استقبال بیشتر مردم از عصر دیجیتالی شدن، کودکان امروز به کارآفرینان و سرمایه گذاران فردا تبدیل خواهند شد.

این مدرسه در حال حاضر، دانش‌آموزان ۳ تا ۱۱ سال را پذیرش می‌کند و قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ افتتاح شود.

منبع: cointelegraph

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.