کراکن از سال ۲۰۲۲ وارد بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خواهد شد

راه اندازی بازار NFT توسط کراکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۰

کراکن یکی از صرافی‌های بزرگ حوزه ارزهای دیجیتال است که برنامه‌های بسیاری زیادی را برای ورود به بازار NFT مطرح کرده بود. اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که این صرافی قصد دارد بازار NFT خود را راه‌اندازی کند. در این خبر از بیتستان قصد داریم به جزئیات خبر راه اندازی بازار NFT توسط کراکن بیشتر بپردازیم.

جسی پاول (Jesse Powell) بنیان‌گذار صرافی بزرگ کراکن اعلام کرده که این صرافی از سال ۲۰۲۲ وارد بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خواهد شد تا بتواند به پشتوانه این نوع توکن‌ها، اقدام به وام دهی کند.

این خبر در مصاحبه‌ای که جسی پاول با بلومبرگ داشت، رسانه‌ای شد. در واقع کراکن قصد دارد به کاربران خود اجازه دهد که در مقابل NFTهایی که دارند، از صرافی پول قرض بگیرند.

پاول در این رابطه و ورود کراکن به بازار NFTها گفت:

اگر کریپتوپانک را در Kraken سپرده‌گذاری کنید، به ارزش میزان NFT سپرده گذاری شده، وام دریافت خواهید کرد.

بهتر است بدانید که مجموعه کریپتوپانک (CryptoPunks) از اولین پروژه‌های حوزه NFT ارزهای دیجیتال و به نوعی گران ترین آن‌ها بوده که بر بستر اتریوم راه‌اندازی شده است.

با این حال ارزش NFTهای درصد کمی از دارندگان مجموعه‌های دیجیتالی به اندازه یک CryptoPunk است؛ قیمت کف CryptoPunk در حال حاضر حدود ۶۶/۹ اتر (۲۷۳,۶۷۳ دلار) تخمین زده می‌شود.

به گفته پاول، صنعت NFT در سال آینده رشد به شدت بالایی خواهد داشت:

راه‌اندازی فاز یک NFTها، حدس و گمان بود، فاز دوم با خرید آثار هنری و حمایت از هنرمندان همراه شد، در فاز سوم NFTها، استفاده‌های کاربردی از این توکن‌ها با افزایش زیادی همراه خواهد بود.

اقدامات صرافن کراکن برای ورود پر قدرت به حوزه NFT:

کراکن اخیراً Staked را خریداری کرده بود. Staked یک پلتفرم زیرساختی است که امکان سهامداری ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران جدید جذب نماید.

کاربران Kraken اکنون می‌توانند در حالی که بر دارایی‌های دیجیتال خود کنترل دارند، پاداش‌های کریپتویی هم دریافت کنند و سودآوری داشته باشند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، کراکن در سال ۲۰۱۱ تأسیس و در مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شد. این صرافی از نظر میانگین نقدینگی، حجم و ذخایر دارایی‌های دیجیتال در بین برترین‌های بازار قرار دارد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.