لیست شدن شیبا اینو در صرافی کراکن

لیست شدن شیبا اینو در کراکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

صرافی کراکن بالاخره اعلام کرد که شیبااینو، رمزارز محبوب و پرطرفدار سرمایه‌گذاران و معامله‌گران آلت‌کوین‌ها را از امروز در جمع دیگر ارزهای دیجیتالی قابل معامله قرار خواهد گرفت و کاربران این صرافی می‌توانند به راحتی معاملات شیبااینو را انجام دهند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از لیست شدن شیبا اینو در کراکن خدمتتان قرار دهیم.

لیست شدن شیبا اینو در کراکن

صرافی ارزهای دیجیتال کراکن اعلام کرد که رمزارز شیبا اینو (SHIB) را روز سه‌شنبه در پلتفرم خود لیست خواهد کرد. رقیب dogecoin اخیراً محبوبیت زیادی به دست آورده و در هفت روز گذشته، ۹۷٪ و در ۳۰ روز گذشته ۸۲۵/۵٪ رشد کرده است.

صرافی ارزهای دیجیتال کراکن روز دوشنبه در توییتی درباره فهرست کردن ارز دیجیتال شیبااینو (SHIB) در پلتفرم خود خبر داد. برایان هافمن، سرپرست محصولات این صرافی گفت اگر توییت منتشر شده، ۲ هزار لایک دریافت کند، کراکن شیبا را در روز سه‌شنبه لیست می‌کند. در عرض چند ساعت، این توییت بیش از ۴۵ هزار لایک و ۱۱ هزار بار ریتوییت شد.

لیست شدن شیبا اینو در کراکن

آشنایی با صرافی کراکن:

کراکن که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، همواره ادعا دارد که بزرگترین صرافی دارایی‌های دیجیتال بر اساس حجم و نقدینگی یورو در جهان است. در سطح جهانی، کاربران آن بیش از ۶۰ دارایی دیجیتال و هفت ارز مختلف فیات از جمله: EUR ،USD ،CAD ،GBP ،JPY ،CHF و AUD را می‌توانند معامله کنند.

همچنین بهتر است بدانید که کراکن اولین شرکت رمزنگاری در ایالات متحده بود که مجوز بانکداری دولتی را دریافت کرد. این صرافی بزرگ و معتبر به بیش از ۷ میلیون معامله‌گر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

بیلبورد شیبا اینو در میدان تایمز به نمایش درآمد

این نکته را هم در نظر داشته باشید که کراکن به صورت رسمی تایید نکرده که SHIB قطعاً در روز سه شنبه فهرست خواهد شد، اما یکی از کاربران توییتر ادعا می‌کند که یکی از مدیران این صرافی اواخر روز دوشنبه گفته که SHIB روز سه شنبه فهرست می‌شود:

زمان دقیقی برای این کار تعیین نکرده‌ایم، اما احتمالا باید فردا یک به‌روزرسانی داشته باشیم

حامیان SHIB لیست شدن این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کراکن را فوق‌العاده صعودی می‌دانند و انتظار دارند قیمت shiba inu افزایش یابد.

در همین حال، حامیان shiba inu تلاش کرده‌اند تا پلتفرم تجاری Robinhood هم اقدام به لیست کردن SHIB کند، به این منظور طوماری در Change.org برای متقاعد کردن رابین‌هود جهت فهرست کردن میم‌کوین شیبااینو آماده کرده‌اند که تا به این حال بیش از ۴۶۱,۴۳۹ امضا در آن به ثبت رسیده است.

پذیرش Shiba inu در حال افزایش است و AMC Theaters در نظر دارد SHIB را در کنار dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان روشی جهت پرداخت بپذیرد.

سکه شیبا اینو اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده. این ارز، رتبه dogecoin را تغییر داده و به نهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شده است. ارزش بازار آن در زمان نگارش این مقاله حدود ۳۹ میلیارد دلار است.

ارز دیجیتال شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۸ درصد، در هفت روز گذشته ۹۷ درصد و در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۲۵ درصد افزایش داشته است.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.