صرافی کراکن از جفت‌های معاملاتی تتر با شیبااینو، سولانا و چند رمزارز دیگر پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی صرافی کراکن از جفت‌های معاملاتی تتر با چندین رمزارز دیگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی معتبر و بزرگ کراکن از جفت‌های معاملاتی تتر (USDT) با سایر رمزارزهای محبوب پشتیبانی می‌کند.در اطلاعیه منتشر شده، نام جفت‌های معاملاتی تتر با مونرو (XMR)، سولانا (SOL)، شیبااینو (SHIB) و تعدادی رمزارز محبوب و بزرگ دیگر به چشم می‌خورد. پشتیبانی صرافی کراکن از جفت‌های معاملاتی تتر با چندین رمزارز دیگر می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش معاملات آن داشته باشد.

پشتیبانی صرافی کراکن از جفت‌های معاملاتی تتر با چندین رمزارز دیگر

صرافی کریپتوکارنسی کراکن لیستی را منتشر کرد که نشان می‌دهد از جفت‌های معاملاتی تتر (USDT) با شیبااینو (SHIB)، سولانا (SOL)، مونرو (XMR)، تزوس (XTZ)، دسنترالند (MANA)، اولنچ (AVAX) و تعدادی توکن دیگر پشتیبانی خواهد کرد.

کراکن، یکی از پلتفرم‌های پیشرو تجارت ارزهای دیجیتال در مارس ۲۰۱۷ شروع به پشتیبانی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین با پشتوانه دلار آمریکا (USDT) کرده بود.

در اوایل ژانویه ۲۰۲۰، این صرافی همچنین از توکن USD Coin (USDC) نیز پشتیبانی کرد. جالب است بدانید که در آوریل ۲۰۱۷، کراکن از معاملات Ether-USD نیز پشتیبانی کرده بود.

لیست شدن شیبااینو در صرافی کراکن

در لیست منتشر شده، جفت معاملاتی شیبااینو/تتر نیز وجود دارد. صرافی کراکن در نوامبر ۲۰۲۱ شروع به لیست کردن توکن SHIB کرده بود. کاربران این صرافی در ابتدا می‌توانستند توکن را تنها با دلار آمریکا و یورو معامله کنند.

طبق داده‌های منتشر شده توسط CoinMarketCap، جفت SHIB/USD، نهمین جفت پر معامله از نظر حجم کل معاملات محسوب می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته این جفت معاملاتی در صرافی کراکن به بیش از ۴۰۰ هزار دلار رسیده است.

جالب است بدانید که حجم معاملات جفت SHIB/USD در Coinbase حدود ۱۲/۴ میلیون دلار و در صرافی بایننس ۱۶/۹ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: u.today

تتر شیبا اینو سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.