کوکوین لبز ۱۰۰ میلیون دلار در متاورس سرمایه گذاری می‌کند

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری کوکوین لبز در متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۰

آزمایشگاه KuCoin برای توانمندسازی پروژه‌های متاورس در مراحل اولیه، سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری انجام می‌دهد. متاورس اخیرا به یک موضوع داغ در بین شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و این شرکت‌ها به این حوزه علاقه زیادی پیدا می‌کنند. با بیتستان همراه باشید تا به سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری کوکوین لبز در متاورس بیشتر بپردازیم.

ششمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معملات، در حال حرکت به سمت متاورس است.  آزمایشگاه KuCoin با بیش از ۵۰۰ دارایی رمزنگاری فهرست شده، روز چهارشنبه اعلام کرد که یک صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را برای پروژه متاورس راه‌اندازی خواهد کرد.

قرار است این پول برای نهادهایی که بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز را توسعه می‌دهند نیز در دسترس باشد. علاوه بر این، KuCoin همچنین خدمات رشد کسب و کار و مشارکت‌های تجاری را برای توسعه دهندگان انتخاب شده در صندوق ارائه خواهد کرد.

جانی لیو، مدیرعامل KuCoin در بیانیه‌ای آماده شده موارد زیر را بیان کرد:

صندوق متاورس KuCoin برای سرعت بخشیدن به تکامل صنعت اینترنت راه‌اندازی خواهد شد. ما امیدواریم با تقویت بیشتر کاربرد فناوری بلاک‌چین در پروژه‌های متاورس، صنعت نوظهور بلاک‌چین را به بلوغ برسانیم.

حرکت دیگر شرکت‌های مطرح دنیا به سمت متاورس:

مفهوم متاورس یا واقعیت مجازی افزوده با اقتصاد دیجیتالی خودش، از زمانی که فیسبوک در ماه گذشته نام خود را به متا تغییر نام داد، مورد توجه قرار گرفت. بعد از آن مایکروسافت با به‌روزرسانی‌های Team و ارتقای Xbox وارد دنیای متاورسی شد.

سپس Animoca Brands از برنامه‌های خود برای متاورس K-pop NFT پرده برداری کرد. با ورود بیشتر برندهای جهانی، پیش‌بینی می‌شود که کل بازار متاورس تا پایان سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱/۵ تریلیون دلار افزایش یابد.

منبع: cointelegraph

پیش بینی حوزه سرمایه گذاری بزرگ جدید کریپتو توسط مورگان استنلی

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.