صرافی کوکوین در دور B سرمایه‌پذیری، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد!

جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری صرافی کوکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی ارز دیجیتال کوکوین در دور جدید سرمایه پذیری، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. با جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری صرافی کوکوین، ارزش این پلتفرم به ۱۰ میلیارد دلار رسید. Circle Ventures ،IDG Capital و Matrix Partners از جلمه سرمایه‌گذاران در این دوره بودند.

جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری صرافی کوکوین

کوکوین یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال اعلام کرد که در دور سرمایه پذیری سری B خود، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. این دور سرمایه پذیری توسط Jump Crypto برگزار شده و پلتفرم‌هایی مثل Circle Ventures ،IDG Capital و Matrix Partners در این دور مشارکت داشتند.

با جذب ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه، ارزش این صرافی به ۱۰ میلیارد دلار رسید. کوکوین قصد دارد که این ۱۵۰ میلیون دلار را در حوزه Web3 به کار بگیرد. این شرکت در سری A سرمایه‌پذیری نیز ۲۰ میلیون دلار جذب کرده بود.

با ورود این میزان سرمایه، کوکوین قصد دارد از فعالیت در حوزه صرافی‌های ارزهای دیجیتال فراتر رفته و به حوزه Web3 وارد شود. پیش بینی می‌شود که در این حوزه اقدام به راه‌اندازی کیف پول‌های کریپتو، DeFi، برنامه و بازی‌های NFT کند.

کوکوین همچنین اعلام کرد که بخشی از این سرمایه را در جهت بهبود سیستم معاملاتی، افزایش میزان انطباق پذیری با قوانین کشورهای مختلف و افزایش امنیت پلتفرم به کار خواهد گرفت.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.