ماریون لابور: نگرش مثبت افراد به قیمت بیت‌کوین می‌تواند ارزش آن را بالا ببرد!

پیش بینی Laboure در رابطه با افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: طبق پیش بینی Laboure در رابطه با افزایش قیمت بیت کوین، نگرش مثبت مردم به قیمت این رمزارز می‌تواند ارزش آن را بالا ببرد. ماریون لابور (Marion Laboure)، در مصاحبه خود بیان کرد که قیمت بیت‌کوین را باید با قیمت الماس مقایسه کنید. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

ماریون لابور، تحلیلگر موسسه تحقیقاتی دویچه بانک و نویسنده کتاب دموکراتیزاسیون معتقد است که نگرش مثبت مردم به قیمت بیت‌کوین می‌تواند ارزش این رمزارز را بالا ببرد.

او در مصاحبه خود بیان کرد که قیمت بیت‌کوین را باید با قیمت الماس مقایسه کنید. برای مثال طی ۵۰ تا ۷۰ سال گذشته قیمت الماس به دلیل نگرش‌های مثبت افراد افزایش یافته است.

طبق گفته او نگرش‌های افراد تاثیر زیادی در افزایش قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال دارد. او معتقد است که تعیین ارزش بیت‌کوین کار دشواری است.

عواملی که منجر به رشد قیمت بیت‌کوین می‌شوند، چه چیزهایی هستند؟

ماریون لابور معتقد است که چهار عامل دلیل اصلی کاهش و افزایش قیمت بیت‌کوین هستند. عامل اول نگرش‌ افراد است. او بیان کرد که قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسته به ارزشی که مردم فکر می‌کنند، افزایش می‌یابد.

عامل دوم تقاضا و عرضه این رمزارز است. لابور معتقد است که با افزایش تقاضا بیت‌کوین رشد خواهد کرد. در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از بیت‌کوین‌های خریداری شده، خرید و فروش می‌شوند. به عبارتی تقاضا برای خرید بیت‌کوین افزایش یافته است.

عامل سوم مقررات و قوانین موجود در بازار است. او اشاره کرد که وضع قوانین در بازار ارزهای دیجیتال منجر به شفاف سازی می‌شود که می‌تواند عاملی برای رشد بیت‌کوین باشد.

عامل چهارمی که او در انتهای گفتگوی خود بیان کرد، نوسانات بود. او خاطر نشان کرد بازار کریپتو مدت زمان زیادی است که بی ثبات بوده و احتمالا این بی ثباتی همچنان ادامه دار باشد. لابور معتقد است وضع مقررات صحیح می‌تواند منجر به افزایش نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال شده و در نتیجه نوسانات را کاهش دهد.

او در پایان سخنرانی خود بیان کرد که داشتن سواد مالی در بازار ارزهای دیجیتال ضروری است.

منبع: : cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.