۵٫۵ میلیارد دلار بیت‌کوین از ماه می توسط موسسات بزرگ فروخته شده است

فروش ۵٫۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط موسسات بزرگ از ماه می
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۱

به گفته یکی از تحلیلگران Arcane Research، به نظر می‌رسد، فروش ۵٫۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط موسسات بزرگ از ماه می، یکی از عوامل کاهش قیمت شدید بیت‌کوین بوده است. بنیاد Luna Guard (LFG)، یکی از موسسات بزرگی است پس از به مشکل خوردن توکن اصلی خود در ماه می، ۸۰۰۸۱ بیت‌کوین را فروخته بود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

فروش ۵٫۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط موسسات بزرگ از ماه می

از دهم ماه می، ۲۳۶۲۳۷ بیت‌کوین (BTC)، با ارزشی حدود ۵٫۴۵۲ میلیارد دلار توسط موسسات بزرگ فروخته شده است. البته اکثریت این فروش‌ها از سر اجبار بوده.

وتل لوند (Vetle Lunde) که یکی از تحلیلگران Arcane Research است، در ترد توییتری خود، در مورد این که موسسات بزرگ چه زمانی و چگونه بیت‌کوین‌های خود را فروخته‌اند، اطلاعاتی داده است. وی اظهار داشت همه چیز را دو کوون شروع شد.

فروش ۵٫۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط موسسات بزرگ از ماه می

بنیاد Luna Guard (LFG) که سرمایه‌های پروژه Terra را کنترل می‌کرد، در تلاشی ناموفق برای محافظت از استیبل‌کوین اصلی خود TerraUSD Classic (USTC) در ماه می، ۸۰۰۸۱ بیت‌کوین خود را فروخت.

به نظر می رسد فروپاشی Terra و فروش تعداد زیادی بیت‌کوین توسط این موسسه، به برخی از ماینرهای بیت‌کوین فشار آورده است.

لوند تخمین می‌زند که ماینرها مجبور به فروش ۱۹۰۵۶ توکن بین ماه‌های می تا ژوئن شده‌اند. حتی گزارش داده شده در برخی موارد، ماینرها بیش از تولید ماهانه خود توکن می‌فروختند.

لوند خاطرنشان کرد که پس از رسیدن ماینرها به اوج فروش خودشان، تسلای ایلان ماسک نیز تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۹۰۶۰ بیت‌کوین از دارایی‌های خود را فروخت.

علیرغم اینکه بازارهای کریپتو در ماه‌های اخیر شاهد فشار فروش فوق‌العاده‌ای از سوی مؤسسات بودند، ولی می‌توان گفت بازار بیت‌کوین به طور قابل توجهی در این مورد انعطاف‌پذیر است.

Yongjin Kim، مدیر عامل شرکت Presto Labs  با Lunde موافق است که انحلال ۳AC و دیگر شرکت‌های بزرگ، باعث کاهش قابل توجه قیمت بیت‌کوین در ماه ژوئن شده است، اما هر دو معتقدند که قیمت BTC در چند ماه آینده به ۳۰,۰۰۰ دلار باز خواهد گشت.

کیم اضافه کرد پروسه افزایش اعتماد به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های نهادی بسیار زمانبر است و باید صبور بود.

منبع: cointelegraph

بیت کوین ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.