کومودو (Komodo) صرافی غیرمتمرکز ShibaDEX راه اندازی کرد

راه اندازی صرافی غیرمتمرکز ShibaDEX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: کومودو (Komodo) یکی از بلاک‌چین‌های منبع باز است که به تازگی اقدام به راه اندازی صرافی غیرمتمرکز ShibaDEX کرده تا کاربران بتوانند Shiba Inu را با توکن‌های دیگر بلاک‌چین‌ها مبادله کنند. گفته می‌شود که ShibaDEX اولین پلتفرم کاربردی برای تبادل میان زنجیره‌ای است که در احتیار میلیون‌ها کاربر جامعه شیبااینو قرار می‌گیرد.

راه اندازی صرافی غیرمتمرکز ShibaDEX

پروتکل بلاک‌چین کومودو یک صرافی غیرمتمرکز شیبااینو (DEX) راه‌اندازی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های SHIB را با ارزهای دیجیتال دیگر بلاک‌چین‌های مختلف مبادله کنند.

این صرافی ShibaDEX نام دارد و روی AtomicDEX اجرا می‌شود. ShibaDEX موجب خواهد شد تا کاربران بتوانند Shiba Inu را با دارایی‌های دیجیتالی دیگر شبکه‌ها مبادله کنند.

Kadan Stadelmann، مدیر ارشد فناوری کومودو در ایمیلی به CoinDesk نوشت:

ShibaDEX پلی است که تمام توکن‌های انجمن شیبااینو و میم‌کوین‌های برتر را به هم و Shiba Inu را به بلاک‌چین‌های خارج از زنجیره وصل می‌کند.

DEXها بر خلاف صرافی‌های متمرکز به قراردادهای هوشمند و استخرهای نقدینگی متکی هستند تا به کاربران اجازه دهند ارزهای دیجیتال را با یکدیگر (بدون مجوز) مبادله کنند.

با این حال، DEXها باگ‌ها و مشکلات مختلفی مثل ضرر دایمی یا خالی کردن استخرهای نقدینگی توسط توسعه دهندگان مواجه هستند. شیبادکس ادعا کرده که برای حل این مشکل، وجوه کاربران از طریق دفاتر سفارش غیرمتمرکز مبادله می‌شود تا اینکه از طریق یک استخر نقدینگی متمرکز وجوه اضافه یا حذف گردد.

در حال حاضر کاربران ShibaDEX می‌توانند SHIB را با BTC ،ETH ،BNB ،MATIC و بسیاری از دارایی‌های دیگر در زنجیره‌های بلوکی مبادله کنند.

منبع: coindesk

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.