پلتفرم معاملاتی dYdX اپلیکیشن موبایلی خود را راه‌اندازی کرد

راه اندازی اپلیکیشن پلتفرم معاملاتی dYdX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، پلتفرم معاملاتی dydx به طور رسمی اپلیکیشن موبایلی خود را راه‌اندازی کرد. اکنون کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه ios اپل آن را نصب کنند. با راه اندازی اپلیکیشن پلتفرم معاملاتی dYdX از این پس واریزها و معاملات بدون هزینه انجام خواهند شد. با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی اپلیکیشن پلتفرم معاملاتی dYdX

پلتفرم معاملاتی dydx به طور رسمی اپلیکیشن موبایلی خود را راه‌اندازی کرد. با توجه به اعلامیه ۱۰ می، اکنون کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه ios اپل آن را نصب کرده و استفاده کنند.

ناگفته نماند که بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر قبل از راه‌اندازی کامل، در نسخه بتای این برنامه ثبت نام کرده بودند. با این برنامه کاربران می‌توانند واریزها و معاملات خود را بدون هزینه انجام دهند.

پلتفرم dydx بیان کرد:

این برنامه همان عملکردی را ارائه می‌دهد که وب سایت صرافی اصلی ما ارائه می‌داد. اکنون کاربران به راحتی می‌توانند با آیفون خود معامله کنند.

راه اندازی اپلیکیشن dYdX

این برنامه از کیف‌پول‌هایی مانند متامسک، Trust walle app، coin baes wallet، huibu wallet پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال، کیف پول‌ها و nftها، اپلیکیشن هوشمند تلفن همراه خود را راه‌اندازی کرده‌اند با این حال، به نظر می‌رسد پروژه‌های DeFi هنوز اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی خود نکرد‌ه‌اند.

وضع قوانین در این مورد می‌تواند برای پلتفرم‌های DeFi مشکل ساز باشد، حتی امکان دارد سیاست سختگیرانه اپل در حوزه دیفای مانع از راه‌اندازی برنامه‌ها در فروشگاه شود.

ناگفته نماند که بسیاری از افراد توانایی دسترسی به برنامه و وب سایت پلتفرم dydx را ندارند که ممکن است ناشی از مشکلات مربوط به وضع قوانین برای DeFiها باشد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.