صرافی غیر متمرکز کایبرسواپ در لایه دوم آربیتروم راه‌اندازی شد

راه اندازی KyberSwap در لایه دوم آربیتروم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، صرافی غیر متمرکز کایبر سواپ  بر روی آربیتروم (راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم) راه‌اندازی شده است. راه اندازی KyberSwap در لایه دوم آربیتروم می‌تواند منجر به کمتر شدن ازدحام در شبکه اتریوم شود.

راه اندازی KyberSwap در لایه دوم آربیتروم

صرافی غیر متمرکز کایبر سواپ بر روی آربیتروم (راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم) راه‌اندازی شده است. این حرکت، صرافی غیر متمرکز کایبر سواپ را به همراه اتر، پالیگان، آوالانچ، فانتوم، BSC (BNB) و Crons هفتمین راه‌حل مقیاس پذیری کرده است.

کایبر سواپ همراه با Curve Finance، Blancer Labs، SwaperEth و سوشی سواپ به عنوان صرافی‌های غیر متمرکز به شبکه آربیتروم می‌پیوندد.

راه اندازی KyberSwap در لایه دوم آربیتروم

تیم توسعه کایبر سواپ به مشکلات ازدحام شبکه اتریوم و هزینه‌های درون زنجیره‌ای اشاره کرده و گفتند  این مشکلات را با مقیاس‌پذیری لایه دوم می‌توان حل کرد.

با توجه به داده‌های Etherscan، میانگین هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم بسیار پایین است. با این حال، کارمزدها می‌تواند در زمان ازدحام در شبکه افزایش یابد. در حال حاضر، هزینه‌های تراکنش در آربیتروم در بازه ۰/۵۰ تا ۰/۶۹ دلار متغیر است.

پلتفرم تجزیه و تحلیل و ردیابی سبدهای خرید در بازارهای غیر متمرکز (Dappradar)، کایبر سواپ را در مقایسه با دیگر صرافی‌های غیر متمرکز در رتبه ۷۶ قرار داده. براساس گزارشات، فعالیت و کاربران این صرافی از روز شنبه افزایش یافته است.

علاوه بر کاربران و فعالیت، راه اندازی کایبر سواپ در لایه دوم آربیتروم می‌تواند منجر به افزایش ارزش کل قفل شده شود. طبق داده‌های ردیاب اکوسیستم L2Beat، در حال حاضر ارزش کل قفل شده در آربیتروم ۳ میلیارد دلار است.

براساس گزارشات، آربیتروم تنها راه‌حل لایه دومی است که در هفته گذشته شاهد افزایش کاربران بود. در هفته آخر فوریه ۴۶,۲۰۰ آدرس در آربیتروم وجود داشت که اکنون ۱۲/۷ درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشته است.

منبع خبر: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.