شیبااینو با راه‌اندازی نسخه اولیه DAO، اختیارات سرمایه‌گذاران را بیشتر کرد!

راه اندازی نسخه اولیه DAO توسط شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۰

بیتستان: تیم توسعه دهندگان شیبااینو، که به دنبال راه‌اندازی یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) بودند، اکنون نسخه اول این پروژه را راه‌اندازی کرده‌اند. هدف اصلی این پروژه افزایش اختیارات دارندگان شیبااینو است. با ما همراه باشید تا شما را از جزئیات دقیق راه اندازی نسخه اولیه DAO توسط شیبااینو مطلع شوید.

براساس گزارشات اخیر، تیم توسعه دهنده شیبااینو به تازگی اعلام کرد که نسخه اول سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) را راه‌اندازی کرده است.

نسخه اول DAO به سرمایه‌گذاران شیبااینو قدرت بیشتری می‌دهد تا بتوانند تصمیم بگیرند، که کدام پروژه‌ها و کدام جفت ارزها در استخر تامین نقدینگی صرافی شیباسواپ (ShibaSwap WOOF Ploos) لیست شود. در این نسخه برای رای‌گیری پروژه‌ها از توکن BONE استفاده می‌شود.

تیم توسعه دهندگان در رابطه با نحوه صدور این توکن حرف آخر را خواهند زد. کاربران می‌توانند از طریق یک سیستم رای‌گیری که در حال راه‌اندازی است، به پروژه‌های ترجیحی خود رای دهند.

توسعه دهندگان پروژه‌ها را انتخاب نمی‌کنند و مسئولیت بر عهده کاربران خواهد بود.

آخرین نسخه شیبا از این ابزار رای‌گیری، به پروژه‌های خارجی این امکان را می‌دهد تا نقدینگی مورد نیاز خود را فراهم کنند. در عین حال به شیبااینو کمک می‌کند تا ابزار و حجم‌ توکن‌ها را افزایش دهد.

هر چه یک پروژه رای بیشتری دریافت کند، توکن BONE بیشتری دریافت می‌کنند. این امر موجب می‌شود، پروژه‌ها تا حد امکان رای بیشتری جمع کنند.

نهنگ‌ها می‌توانند باعث بروز اختلال در نسخه اول DAO شوند

طبق پستی که در وبلاگ شیبااینو منتشر شد، بعد از اینکه راه‌اندازی نسخه اول به پایان رسید، شیبااینو با  بازخوردی که از اعضای جامعه خود دریافت کرده، نسخه جدیدی را راه‌اندازی می‌کند.

با این حال، تیم توسعه دهندگان خطراتی که از سوی نهنگ‌ها می‌آید را پذیرفته‌اند. توسعه‌دهندگان بیان کردند که مکانیزمی برای عادلانه‌تر کردن فرایند و ارائه شفافیت بیشتر در حال توسعه است.

براساس گزارشات ارائه شده از CryptoGlobe، نهنگ‌ها میلیاردها توکن شیبااینو را پس از افزایش پذیرش این ارز دیجیتال، جمع‌آوری کرده‌اند.

منبع خبر: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.