استارتاپ Moon Pay پلتفرم NFT جدیدی را راه‌اندازی خواهد کرد!

راه اندازی پلتفرم NFT توسط MoonPay
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۱

براساس گزارشات، استارتاپ Moon Pay تصمیم گرفته تا پلتفرم NFT خود را راه‌اندازی کند. راه اندازی پلتفرم NFT توسط MoonPay  با همکاری Fox Corporatin، Universal Pictures و دیگر برندها انجام خواهد شد. در ادامه با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی پلتفرم NFT توسط MoonPay

براساس گزارشات اخیر، استارتاپ Moon Pay تصمیم گرفته تا یک پلتفرم NFT جدیدی را با همکاری Fox Corporatin و Universal Pictures و دیگر برندها راه‌اندازی کند. طبق گزارشات نام این پلتفرم Hypermint خواهد بود.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با کمک این پلتفرم توکن‌های غیر قابل تعویض خلق کنند. علاوه بر این، به راحتی می‌توانند با کاربران ارتباط برقرار کرده و از طریق دارایی‌هایی که مالکیت حقوقی (حق کپی رایت) دارند، درآمد کسب کنند.

نا گفته نماند که کاربران نیز در این پلتفرم می‌توانند به راحتی چند NFT را در یک روز بسازند.

این پلتفرم NFT پلتفرمی متمرکز است که زیرساخت‌های Web3 را تقویت می‌کند. جالب است بدانید که در حال حاضر مقیاس پذیری در مدیریت توکن‌های غیر قابل تعویض دشوار است و همچنین مشکلاتی با ایجاد  فروش NFTها سراسر بازار را فرا گرفته است.

برندها و چندین شرکت بزرگ برای مدیریت توکن‌های غیر قابل تعویض خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند که پلتفرم Hypermint می‌تواند راهی برای حل این مشکل باشد.

مدیر عامل این استارتاپ در گفتگوی خود بیان کرد:

nftها با مرور زمان کاربرد بیشتری را در دنیای واقعی خواهند داشت. آن‌ها به شرکت‌ها و همچنین به آژانس‌های خلاق کمک می‌کنند تا تبلیغات هدفمندتری داشته باشند. با این پلتفرم جدیدی که Hypermint راه‌اندازی می‌کند، شرکت‌ها می‌توانند در سطح سازمانی نیز تبلیغات هدفمندی انجام دهند.

این استارتاپ اعلام کرده که پلتفرم NFT جدید مسیری را برای ورود کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال مثل توکن‌های مانند اتریوم بیت‌کوین و توکن‌های غیرقابل تعویض هموار تر می‌کند.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.