۲ صندوق ETF جدید در استرالیا راه‌اندازی شد!

راه اندازی ۲ صندوق ETF جدید در استرالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از راه اندازی ۲ صندوق ETF جدید در استرالیا می‌دهند. این صندوق‌ها قابل معامله در بورس استرالیا هستند. با راه‌اندازی این صندوق‌ها مجموع صندوق‌های ETF در استرالیا به شش صندوق رسید. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

راه اندازی ۲ صندوق ETF جدید در استرالیا

بر اساس گزارشات، دو صندوق ETF دیگر در صرافی Cboe استرالیا راه‌اندازی شد. اکنون مجموع صندوق‌های ETF در بورس استرالیا به شش صندوق رسیده است.

این صندوق‌ها توسط شرکت مدیریتی دارایی ۳iQ مستقر در کانادا راه‌اندازی شده که نام یکی از آن‌ها  ETF 3iQ CoinShares Bitcoin (BTC) و نام دیگری ETF 3iQ CoinShares Ether است. برای راه‌اندازی این دو صندوق سرمایه‌ای نیاز بود که شرکت‌های کانادایی لیست شده در بورس اوراق بهادار تورنتو، سرمایه مورد نیاز را تامین کردند.

نا گفته نماند تمامی سرمایه‌هایی که در این صندوق‌ها وجود دارد، در قالب بیت‌کوین و اتریوم هستند که در صرافی جمینای ذخیره شده‌اند.

سرمایه جمع‌آوری شده توسط ۲۱Shares و Cosmos asset management در صندوق‌های بیت‌کوین و اتریوم برای راه‌اندازی استفاده می‌شوند. نا گفته نماند که در مجموع چهار ETF بیت‌کوین و اتر قبلا توسط ۲۱Shares و یک ETF بیت‌کوین توسط Cosmos در استرالیا عرضه شده بود.

منبع: cointelegraph

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.