پروژه بلاک‌چین BSN در ترکیه و ازبکستان راه‌اندازی می‌شود!

راه‌اندازی بلاک‌چینBSN در ترکیه و ازبکستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

طبق گزارشات اخیر، بلاک‌چین ملی کشور چین، با راه‌‌اندازی دو پورتال جدید در ترکیه و ازبکستان در تلاش برای گسترش یافتن در سطح جهان است. این بلاک‌چین، شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین (BSN) است. برای اطلاع از خبر پروژه بلاک چین BSN در ترکیه و ازبکستان با بیتستان همراه باشید.

پروژه بلاک چین BSN در ترکیه و ازبکستان

Red Date Technology یکی از بنیانگذاران شبکه خدمات مبتنی بر BSN، قراردادی را با شرکت مشاوره‌ای ترکیه (TUCEM)، امضا کرده تا در اواخر دسامبر ۲۰۲۱ دو پورتال بین‌المللی BSN در ترکیه و ازبکستان راه‌اندازی شوند.

شرکت مشاوره‌ای ترکیه (TUSEM) در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و یکی از قطب‌های اصلی همکاری اقتصادی بین چین و ترکیه است. این شرکت اپراتور دو پورتال جدید BSN خواهد بود که در ترکیه و ازبکستان راه‌اندازی می‌شوند.

پورتال جهانی BSN که بلاک‌چین‌هایی مانند شبکه اتریوم، تزوس، پولکادات و غیره را در بر می‌گیرد؛ علاوه بر این پورتال‌های جدید به توسعه‌دهندگان بلاک‌چین چین در ترکیه و ازبکستان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های BaaS را با استفاده از پورتال جهانی BSN بسازند.

ایجاد پورتال‌های جدید با هدف حل چالش‌های اصلی مرتبط با توسعه برنامه‌های بلاک چین، فعال‌سازی قابلیت همکاری بلاک‌چین و کاهش هزینه‌های توسعه، ایجاد شده است.

یفان هی (Yifan He)، مدیر عامل Red Date Technology بیان کرد:

کشور ترکیه مدت زیادی است که به عنوان پلی بین آسیا و اروپا نقش بازی می‌کند و بنابراین بهتر است که اولین پورتال BSN در ترکیه راه‌اندازی شود.

Mehmet Akfırat رئیس TUCEM گفت:

پورتال BSN که در ترکیه راه‌اندازی می‌شود، به توسعه اجتماعی این کشور کمک خواهد کرد.

به گفته مقامات اجرایی، ترکیه و ازبکستان به شدت مشغول توسعه بلاک‌چین هستند.

Mehmet Akfirat در گفتگو با Cointelegraph بیان کرد:

 BSN مکان راه‌اندازی پورتال‌های جدید را خودش انتخاب نمی‌کند. تا زمانی که ما شرکای خوبی داریم برایمان مهم نیست که این پورتال‌ها در کجا راه‌اندازی می‌شوند. BSN با شرکای دیگری در استرالیا، ایالات متحده و اروپا در حال گفتگو است.

مدیر عامل همچنینی بیان کرد که بلاک‌چین BSN از پورتال بین‌المللی خود استفاده نمی‌کند بلکه از پورتال‌هایی استفاده می‌کند که توسط شرکای ما ساخته شده‌اند.

پورتال‌های دیگر BSN

علاوه بر این، BSN اخیرا یک پورتال جدید در هنگ‌کنگ و ماکائو راه‌اندازی کرده است و به پیشرفت بیش از ۳۰ بلاک‌چین کمک کرده. BSN همچنین قصد دارد در ماه نوامبر یک پورتال بین‌المللی در کره جنوبی راه‌اندازی کند.

با این حال، مدیر عامل Red Date Technology بیان کرد:

دیگر در هیچ پروژه مرتبط با CBDC مشارکت ندارد و همچنین برنامه‌های استیبل‌کوین خود را کنار گذاشته است.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.