به زودی بورس دارایی دیجیتال در تایلند راه‌اندازی می‌شود

راه اندازی بورس دارایی دیجیتال در تایلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۰

شرکت بورس تایلند خبر از راه اندازی بورس دارایی دیجیتال در تایلند داد. رئیس بورس این کشور انتظار دارد که کمسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) به زودی این راه‌اندازی را تایید کند. برای اطلاع از ادامه خبر، با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی بورس دارایی دیجیتال در تایلند

بورس تایلند در حال آماده شدن برای راه‌اندازی بورس دارایی دیجیتال در این کشور است. همانطور که گزارش شده، رئیس بورس این کشور انتظار دارد که کمسیون بورس و اوراق بهادار تایلند این راه‌اندازی را تایید کند.

رئیس بورس اوراق بهادار تایلند، دکتر پستاتاواچای (Peetathawatchai)، مصاحبه‌ای را روز یکشنبه با بلومبرگ در رابطه با مبادله دارایی دیجیتال آتی (SET) داشتند. او در این مصاحبه بیان کرد:

ما انتظار داریم، قانونگذاران کشور، به زودی این راه‌اندازی را تایید کنند. امیدواریم بتوانیم در سه ماهه دوم یا سوم سال فعالیت خود را آغاز کنیم.

کمسیون بورس و اوراق بهادار تایلند، مسئول صدور مجوز برای نهادهایی است که در حوزه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این رئیس بورس تایلند بیان کرد:

ما برای مبادله دارایی دیجیتال، بر روی توکن‌های سودمند تمرکز خواهیم کرد.

با این حال، هنگامی که از او پرسیده شد که آیا بورس دارایی دیجیتال تجارت رمزارزها را ارائه می‌دهد، او در پاسخ بیان کرد که این کار را انجام نخواهد داد و گفت:

ما به دنبال راهی برای همکاری با صرافی‌ها هستیم تا ارز دیجیتال را به پول فیات تبدیل کنیم.

علاوه بر این، او در رابطه با خطرات موجود در بازار ارزهای دیجیتال نیز سخن گفت و بیان کرد که بانک تایلند و کمسیون بورس و اوراق بهادار این کشور برای بررسی خطرات بازار ارزهای دیحیتال همکاری می‌کنند.

مدیر صرافی SET بیان کرد که کمسیون بورس و اوراق بهادار تایلند با شرکت‌هایی که می‌خواهند وارد دنیای کریپتو شوند، همکاری می‌کند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با خطرات و مزایا شرکت‌های بورسی جدید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

اخیرا تایلند قوانین مالیاتی بازار ارزهای دیجیتال را کاهش داده و مالیات ۱۵ درصدی که به شدت با انتقاد روبرو شده بود را کنار گذاشته است. علاوه بر این، بانک مرکزی این کشور در ژانویه اعلام کرده بود که از رمزارزها به عنوان یک وسیله پرداخت استفاده می‌شود.

منبع خبر: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.