پولکادات پنج پاراچین اول خود را راه‌اندازی کرد

راه اندازی اولین پاراچین های پولکادات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: پولکادات نسل جدید پروتکل‌های بلاک‌چین محسوب می‌شود و با هدف ایجاد بلاک‌چین‌های هدفمند و یکپارچه طراحی شده است. بر اساس گزارشات ارائه شده، این شبکه به تازگی پاراچین‌های خود را راه‌اندازی کرده. با ما همراه باشید تا از جزئیات راه اندازی اولین پاراچین های پولکادات مطلع شوید.

راه اندازی اولین پاراچین های پولکادات

پولکادات پنج پاراچین اول خود را راه‌اندازی کرد. این شبکه از ۱۱ نوامبر میزبان مزایده پاراچین‌های خود بود. آکالا (Acala)، مون بیم (Moonbeam)، پارالل فایننس (Parallel Finance)، آستار (Astar) و کلاور (Clover) جزو ۵ پروژه برنده این مزایده بودند و توانستند اسلات‌های پاراچین را به نام خود بزنند.

زمینه فعالیت این پاراچین‌ها امور مالی غیرمتمرکز و همکاری‌های میان زنجیره‌ای است.

آکالا پروژه‌ای است که افراد انتظارات زیادی از آن دارند. یکی از بنیانگذاران پروژه Bette Chain بیان کرد:

 ما نمی‌توانیم از راه‌اندازی پاراچین آکالا برای ارائه یک پلتفرم DeFi و استیبل کوین غیرمتمرکز بومی برای اکوسیستم پولکادات و فراتر از آن هیجان‌زده باشیم

پولکادات یک بلاک‌چین قرارداد هوشمند بوده و میزبان 100 پاراچین است. این پروژه توسط گاوین وود (Gavin Wood) تاسیس شد. پاراچین‌ها توسط زنجیره مرکزی اصلی پولکادات ایمن می‌شوند.

با وجود رشد سریع تعداد بلاک‌چین‌ها، قابلیت همکاری بین زنجیره‌ها کامل نشده و ارسال داده‌ها میان زنجیره‌ها گاهی با مشکل مواجه می‌شود. برای رسیدگی به این مشکل، پولکادات ارتباطات زنجیره‌ای متقابل را در سطح پروتکل‌ها اعمال می‌کند.

وود (Gavin Wood) در مورد اینکه چگونه این مشکل حل خواهد شد، بیان کرده است:

با این باور که Web 3 بلاک‌چین‌هایی را شامل خواهد شد که باهم کار می‌کنند، پاراچین‌ها ایجاد شدند. همانطور که اینترنت نیازهای افراد را برطرف می‌کند، بلاک‌چین‌ها نیز باید خدمات مختلفی را ارائه دهند. استفاده از پاراچین‌ها این مشکل را حل خواهد کرد.

گفتنی است، دوره‌ی بعدی مزایده پاراچین‌های پولکادات از ۲۳ دسامبر آغاز می‌شود.

منبع خبر: cryptobriefing

پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.