صرافی هوبی بازوی سرمایه گذاری جدیدی را راه‌اندازی کرد!

راه اندازی بازوی سرمایه گذاری صرافی هوبی به نام Ivy Blocks
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی هوبی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی جهان، بازوی سرمایه‌گذاری خود به نام Ivay Blocks را راه‌اندازی کرده است. راه اندازی بازوی سرمایه گذاری صرافی هوبی به نام Ivy Blocks با هدف حمایت از اکوسیستم‌های رو به رشد دیفای و پروتکل‌های بلاک‌چین مبتنی بر وب ۳ انجام شده است.

راه اندازی بازوی سرمایه گذاری صرافی هوبی به نام Ivy Blocks

صرافی هوبی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی جهان، بازوی سرمایه گذاری خود به نام Ivay Blocks را راه‌اندازی کرد. Ivay blocks با هدف حمایت از اکوسیستم‌های رو به رشد دیفای و پروتکل‌های بلاک‌چین مبتنی بر وب ۳ راه‌اندازی شده است.

این بازوی سرمایه گذاری با همکاری بازوهای دیگر صرافی از جمله Ivay Labs و Ivay Research شروع به کار کرده است. نا گفته نماند که ایوی بلاکس با ۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت کار خود را آغاز می‌کند.

لیلی ژانگ، مدیر عامل این صرافی بیان کرد:

بسیاری از پروژه‌های امیدوار کننده در بازار ارزهای دیجیتال حمایت نشدند. تمرکز ما بر ارائه پروژه‌هایی است که به رشد اکوسیستم دیفای و همچنین به وب ۳ کمک خواهد کرد.

همانطور که توسط صرافی هوبی اعلام شده، این پروژه توسط صرافی غیرمتمرکز Capricorn Finance نیز پشتیبانی می‌شود. ساختار طراحی این بازوی سرمایه‌گذاری به رشد بیشتر این صرافی و همچنین صرافی‌های دیگر کمک خواهد کرد.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.