شبکه اصلی BTTC در راه است! ارزش BTT حدود ۴۲ درصد افزایش یافت

راه اندازی شبکه اصلی BTTC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آذر ۱۴۰۰

شبکه اصلی BTTC در راه است. زمان راه‌اندازی برای ۱۲ دسامبر برنامه ریزی شده. با نزدیک شدن به این زمان، بیت‌تورنت یک افزایش ۴۲ درصدی داشت که موجب شد تا دارندگان این رمزارز سود بسیار مناسبی به دست آورند. با بیتستان همراه باشید تا به راه اندازی شبکه اصلی BTTC و تاثیر آن بر قیمت رمزارز بیت‌تورنت بپردازیم.

بر اساس گفته‌های اخیر، توکن بیت‌تورنت (BTT) شبکه اصلی خود را در ۱۲ دسامبر راه اندازی خواهد کرد. در همین حال، توکن‌های قدیمی BTT در TRON به واحدهای کوچک‌تر تبدیل می‌شوند، در حالی که همان ارزش بازار را حفظ خواهند کرد.

بیت‌تورنت اوایل امروز در توییتی از راه‌اندازی زنجیره بیت‌تورنت (BTTC) آینده خبر داد.

BitTorrent یک پروتکل به اشتراک گذاری فایل همتا به همتا است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می‌کند. Rainberry که از توسعه دهندگان BitTorrent است، BTT را در فوریه ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد تا سایر برنامه‌های بلاک‌چین و ویژگی‌های BitTorrent را تقویت کند.

برخی از این برنامه‌ها عبارتند از: BitTorrent Speed ،BitTorrent File System ،DLive و غیره.

TRON و BitTorrent در اوایل ماه گذشته، BitTorrent Chain را معرفی کردند.

BTTC یک پروتکل با قابلیت همکاری سازگار با EVM است که بر روی TRON ساخته شده و قادر است امکان انتقال دارایی بین TRON ،Ethereum و Binance Smart Chain (BSC) را فراهم آورد.

اعلام تاریخ رسمی راه اندازی BTTC

با حفظ ارزش فعلی، توکن‌های قدیمی BTT مجدداً نامگذاری و با نسبت ۱:۱۰۰۰ جایگزین می‌شوند. مجموع عرضه به ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ افزایش خواهد یافت.

در حالی که BTT در حال حاضر به عنوان یک توکن TRC-10 عمل می‌کند، به عنوان یک توکن TRC-20 در TRON بازسازی و به شبکه اصلی BTTC نگاشت خواهد شد.

افزایش ارزش BTT:

ارزش  BTT پس از فاش شدن تاریخ راه اندازی BTTC افزایش یافت. ارزش بازار این رمزارز امروز در ساعت ۶ صبح به وقت شرق اروپا در حدود ۲/۲ میلیارد دلار قرار داشت و تنها ۲ ساعت بعد به ۳/۱ میلیارد دلار رسید. ارزش بازار BTT تا به این لحظه، به حدود ۲/۷ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

بیت تورنت
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.