صرافی ال‌بنک برای دسترسی به اطلاعات دقیق و با کیفیت، با سایت چین‌لینک ادغام می‌شود

ادغام صرافی ال‌بنک با سایت چین‌لینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: Lbank در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که LBank Exchange که یک پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتالی است، با فید قیمتی سایت Chainlink ادغام شده و از اطلاعات قیمتی سایت چین‌لینک استفاده می‌کند. ادغام صرافی ال‌بنک با سایت چین‌لینک موجب خواهد شد تا از ین به بعد، کاربران به داده‌های آن اعتماد بیشتری داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که قراردادهای آتی LBank از دیتاهای معتبری استفاده می‌کند.

Chainlink به عنوان یک اوراکل در صنعت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و زیر ساخت بسیار مناسب و کاربردی برای ادغام با دیگر شبکه‌ها دارد. Chainlink در حال حاضر به افزایش امنیت پروتکل‌های پیشرو DeFi کمک می‌کند که ده‌ها میلیارد دلار ارزش دارند. امنیت اوراکل چین‌لینک به قدری زیاد است که در صورت بروز خرابی و حملات هکرها می‌تواند همچنان به فعالت خود ادامه دهد و از دسترس خارج نشود.

LBank Exchange نیز یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال در سطح جهانی است و به بیش از ۶/۴ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. این پلتفرم از سال ۲۰۱۵ فضای امن، نوآورانه و قابل اعتمادی را برای معامله گران ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

ال بنک برای این که بتواند به ایمن کردن فرایند معامله کاربران بپردازد، به جدیدترین قیمت دارایی‌های دیجیتالی نیاز داشت تا به صورت مستقیم در زنجیره عرضه شوند.

قیمت تمام دارایی‌های دیجیتال حتما باید دقیق باشد تا بتوان هم حجم معاملات را به صورت صحیح به دست آورد، هم این که کاربران به خود پلتفرم اعتماد بیشتری پیدا کنند. از این رو داشتن دسترسی به یک اوراکل و جمع آوری قیمت ارزهای دیجیتال از منابع معتبر، ضروری بود.

پس از بررسی راه حل‌های مختلف، LBank Exchange تصمیم گرفت که از فیدهای قیمت چین‌لیک استفاده کند و به نوعی با این شبکه ادغام شود، چرا که چین لینک:

  • داده‌های با کیفیت و دقیقی را جمع آوری می‌کند
  • تمامی قیمت‌ها کمترین اختلاف را با منابع معتبر و شناخته شده دارند
  • داده‌های در برابر تغییر و حملات هکرها کاملا ایمن هستند

پس از به‌روزرسانی پیوند ایجاد شده برای دسترسی به قیمت‌ها در Chainlink، سیستم جدید به زودی به طور گسترده در محاسبه قیمت قراردادهای هوشمند، مشتقات مالی مختلف و سایر بخش‌هایی که نیاز به ارزیابی داده‌ها توسط کاربر دارند، استفاده خواهد شد.

درباره‌ی Chainlink

پروژه ارز دیجیتال چین لینک (ChainLink)، با هدف ارتباط بین بلاک‌چین‌های عمومی با داده‌های خارجی توسط شرکت اسمارت کانترکت (Smart Contract) راه‌اندازی شده است. این پروژه در ابتدا به‌صورت متمرکز فعال بود و توسط اوراکل‌ها اداره می‌شد؛‌ اما در سال ۲۰۱۷ توسعه‌دهندگان پروژه تصمیم به غیرمتمرکز سازی این سیستم گرفتند که نتیجه آن ایجاد شبکه غیر متمرکز چین لینک با هدف اتصال قراردادهای هوشمند و داده‌های واقعی بود.

چین لینک دارای یک توکن با نام و نماد LINK است که با استاندارد توکن‌سازی ERC20 ایجاد شده. از این توکن برای پرداخت پاداش به کاربران شبکه چین لینک استفاده می‌شود.

درباره صرافی LBank

LBank Exchange در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و یک پلتفرم جهانی برای تجارت در حوزه دارایی‌های مختلف رمزنگاری است. صرافی LBank به کاربران خود خدماتی مثل تجارت در صنعت کریپتو، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی به صورت حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

پلتفرم ال بنک بیش از ۶/۴ میلیون کاربر دارد که در ۲۱۰ منطقه‌ی جهان از خدمات آن استفاده می‌کنند. ال‌بنک امروزه به یکی از محبوب‌ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

منبع: news.bitcoin

چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.