چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟ (آموزش نحوه دریافت ایردراپ رایگان + سایت‌هایی که ایردراپ رایگان می‌دهند)

چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 8 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

ایردراپ به معنی دریافت ارز دیجیتالی است که شما در قبال دریافت آن هیچ هزینه‌ای متقبل نمی‌شوید، به عبارتی شما به صورت رایگان رمزارز دریافت می‌کنید. شاید این سوال برای شما پیش آید که چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم؟ برای یافتن پاسخ این سوال توصیه می‌کنم در ادامه این مطلب از بیتستان با ما همراه باشید. ما در این مطلب علاوه بر بیان اینکه چگونه می‌توانید ایردراپ دریافت کنید، مطالبی در خصوص محبوب‌ترین ایردراپ‌ها و دلایل عرضه توکن‌های رایگان نوشته‌ایم.

حتما تا به حال کلمه ایردراپ بارها به گوش‌تان خورده است و حتما کم و بیش با آن آشنایی دارید. ما در زیر به طور مفصل در مورد مفهوم ایردراپ صحبت کرده‌ایم. اما بهتر است قبل از اینکه در مورد نحوه دریافت ایردارپ صحبت کنیم، با خود مفهوم ایردراپ بیشتر آشنا شویم . پس از درک این مفهوم می‌توانید نحوه دریافت آن را به طور کامل و دقیق بخوانید. بنابراین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ایردراپ چیست؟

بیایید با یک مثال شروع کنیم. فرض کنید شرکتی را تازه تاسیس کرده‌اید و به دنبال افزایش تعداد مشتریان خود هستید. اما از کدام راه می‌توانید به راحتی تعداد مشتریان شرکت خود را بیشتر کنید؟ یکی از این راه‌ها اهدای محصولاتی است که کاربران در مقابل دریافت آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند. با اینکار نه تنها تعداد مشتریان شما بیشتر می‌شود بلکه برند شما نیز شناخته تر شده و رفته رفته طرفداران محصولات شما افزایش خواهند یافت.

ایردراپ هم دقیقا به همین معناست. زمانی که شرکتی ارز دیجیتال خود را ایجاد می‌کند به دنبال راهی است که بتواند هم تعداد سرمایه‌گذاران توکن خود را افزایش دهد و هم توکن را تبدیل به رمزارزی کند که تمامی افراد حاضر در بازار ارزهای دیجیتال آن را می‌شناسند. از این رو اقدام به اعطای توکن‌های رایگانی می‌کنند که در دنیای ارزهای دیجیتال از آن با نام ایردراپ ارزهای دیجیتال یاد می‌شود.

همانطور که متوجه شدید ایردراپ به معنای اعطای رمزارزهای رایگان توسط سازندگان آن است. حال که متوجه شدید ایردراپ چیست، در ادامه مطلبِ چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم، دلایل اعطای توکن‌های رایگان در قالب ایردراپ را برای شما بیان خواهیم کرد.

دلیل اهدای توکن‌های رایگان چیست؟

حتما برای شما نیز جالب است که بدانید دلایل اعطای توکن‌های رایگان در قالب ارز دیجیتال چیست؟ به طور کلی می‌توان گفت که توکن های رایگان روشی بری تبلیغ توکن پروژه یا یک بلاک‎چین است پلتفرم‌های مختلف با ارسال توکن‌های رایگان برای کاربران می‌توانند طرفداران پروژه خود را افزایش داده و اطمینان حاصل کنند که پروژه آن‌ها به درستی تبلیغ شده است.

کاربران پس از اینکه ایردراپ رایگانی را دریافت می‌کنند، تشویق می‌شوند تا توکن دریافتی خود را به دیگر افراد نیز معرفی کنند. با اینکار نیز کاربران یک پلتفرم به شکل چشمگیری افزایش خواهند یافت و هر چقدر تعداد کاربران بیشتر شود، قیمت توکن نیز افزایش می‌یابد.

نه تنها کاربران با دریافت توکن رایگان آن را توزیع می کنند بلکه پلتفرم‌ها آن‌ها را تبلیغ می کنند و به این شکل تعداد کاربران بیشتر می‌شود! به عبارتی می‌توان گفت ایردراپ یک روش تبلیغاتی است که برای جذب کاربر انجام می‌شود. آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید ایردراپ های رایگان را دریافت کنید؟ در ادامه مطلب پاسخ سوال چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم را بیان خواهیم کرد.

آموزش نحوه دریافت ایردراپ رایگان

آموزش نحوه دریافت ایردراپ رایگان

در این بخش شما می‌توانید راهنمای گام به گام جهت دریافت توکن ایردراپ را مشاهده کنید:

  • در مرحله اول باید یک کیف پول مطمئنی داشته باشید تا توکن‌های دریافتی شما به این کیف پول واریز شوند.
  • در مرحله دوم شما باید برخی سایت‌ها را به صورت روزانه چک کنید تا مطلع شوید کدام پروژه‌ها ایردراپ می‌دهند. در ادامه مطلب این سایت‌ها را معرفی کرده‌ایم.
  • در مرحله سوم باید پروژه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و بفهمید که آیا واجد شرایط دریافت ایردراپ هستید یا نه؟
  • در مرحله چهارم نیز شما باید در رابطه با ایردراپ مد نظر خود تحقیقاتی را انجام دهید که آیا ایردراپ دریافتی شما کلاهبرداری است یا خیر؟

به طور کلی ایردراپ‌ها انواع گوناگون دارند و روش دریافت توکن برای هر کدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع نحوه دریافت ایردراپ رایگان به نوع ایردراپ بستگی دارد. مثلا در ایردراپ استاندارد شما هیچ کار خاصی لازم نیست انجام دهید. اما در بقیه ایردراپ‌ها شما باید مراحل خاصی را طی کنید. ما در زیر انواع ایردراپ و نحوه دریافت هر کدام را به طور مفصل توضیح داده‌ایم.

  • ایردراپ استاندارد
  • ایردراپ انحصاری
  • ایردراپ بونتی
  • ایردراپ هولدر

همانطور که گفتیم برای دریافت هر یک از ایردراپ‌ها شما باید مراحل خاصی را طی کنید که در ادامه ما به توضیح هر یک از این موارد پرداخته‌ایم:

۱) ایردراپ استاندارد

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن توکن‌های رایگان را دریافت کنید ایردراپ استاندارد است. در این روش شما هیچ کار خاصی را انجام نخواهید داد و توکن‌های رایگان بدون هیچ دردسری به کیف پول شما واریز خواهند شد. تنها نیاز است که در برخی از فعالیت‌ها شرکت داشته باشید.

۲)ایردراپ هولدر

دومین موردی که قصد معرفی آن را داریم ایردراپ‌های هولدر است. هولدرها برخی از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال هستند که طولانی مدت یک رمزارز را در کیف پول خود ذخیره می‌کنند.

در ایردراپ هولدر نیز به کسانی که ارز دیجیتال را برای مدت زمانی طولانی هولد کرده‌اند، ارزهای دیجیتال رایگانی در قالب ایردراپ اهدا می‌شود.  برای مثال اگر کاربری حتی یک اتریوم در کیف پول خود داشته باشد واجد شرایط ایردراپ رایگان است.

۳) ایردراپ بونتی

ایردراپ بونتی نیز یکی دیگر از انواع راه‌ها برای دریافت ایردراپ رایگان است. در این روش  کاربران باید در برخی از فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت کنند. این فعالیت‌های تبلیغاتی می‌توانند به اشتراک‌گذاری یک پست یا استوری، عضویت در انجمن‌های برای بحث در رابطه با پروژه مورد نظر و یا لایک برخی از پست‌ها باشند.

۴) ایردراپ انحصاری

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در یک پروژه سابقه حضور و فعالیت درخشانی داشته باشید بی شک واجد شرایط دریافت ایردراپ‌های رایگان خواهید بود. به عنوان مثال در سپتامبر ۲۰۲۰ یونی‌سواپ به کاربران وفادار خود تقریبا ۲۵۰۰ توکن UNI اعطا کرده بود.

حال که با انواع روش‌های دریافت رایگان ارزهای دیجیتال آشنا شدید، در ادامه مطلب چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم، چند مورد از ایردراپ‌های محبوب سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده‌ایم.

ایردراپ‌های پرسود و محبوب

ایردراپ‌های پرسود و محبوب

همانطور که در ابتدای متن نیز بیان کردیم ایردراپ‌ها روشی برای تبلیغات یک پروژه هستند. در این میان چند مورد از پروژه‌ها وجود دارد که ایردراپ‌های آن‌ها در این ماه محبوب شده‌اند که در بخش زیر به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱) Ridotto از بهترین پروژه‌های ایردراپ

Ridotto یکی از پروژه‌های محبوب این ماه است که متعلق به اکوسیستم دیفای می‌باشد. در حال حاضر این پروژه اولین ایردراپی است که امنیت لازم را دارد. در این پروژه کاربران می‌توانند از طریق بازی، توکن‌های رایگان ایردراپ را دریافت کنند.

تاریخی برای اتمام این ایردراپ تاکنون مطرح نشده است. جالب است بدانید که این ایردراپ‌ها تنها برای ۱۰ نفر داده می‌شود. کاربران برای شرکت در این ایردراپ باید در توییتر حساب‌های Ridotto-io و  BNBswap را فالو کرده و پست‌های آن‌ها را لایک کنند. پس از این کار باید پنج دوست خود را زیر پست تگ کنند تا بتوانند واجد شرایط دریافت ایردراپ باشند.

۲) ایردراپ GmeJey Network

ایردراپ GmeJey Network متعلق به یک پروژه nft است که هنوز ادامه دارد. این شبکه یک توکن به نام JET دارد. در این ایردراپ شما تنها می‌توانید یک توکن را دریافت کنید. برای دریافت این ایردراپ نیز کاربران باید اکانت این شبکه را در توییتر، فیس بوک، ردیت و بسیاری از شبکه‌های مجازی دیگر دنبال کنند.

۳) ایردراپ دوج متاورس

ایردراپ دوج متاورس یکی دیگر از ایردراپ‌های محبوب این ماه است که احتمالا در ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

۴) ایردراپ Boredape token

Borderapps یکی از پلتفرم‌های مبتنی بر nft است. این پلتفرم برای افزایش فعالیت میان کاربران در پلتفرم اقدام به ارائه رایگان توکن‌های Boredape  کرده است. این ایردراپ محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و احتمالا در ۱۵ جولای ۲۰۲۲ به پایان برسد.

از برخی دیگر از ایردراپ‌های محبوب و پر سود می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • Teranetwork
  • ایردراپ Jackals
  • ایردراپ Siderum

تمامی این ایردراپ‌های ذکر شده در ماه (ژوئن) محبوبیت پیدا کرده و بسیار پرسود بودند. در ادامه مطلب نیز بیان خواهیم کرد که برای پیدا کردن ایردراپ‌ها باید به چه نکاتی توجه کنید؟ برای پاسخ به این مورد در ادامه مطلب چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم با ما همراه شوید.

در مورد ایردراپ‌های بعدی به دنبال چه چیزی باشیم؟

در ایردراپ‌های بعدی به دنبال چه چیزی باشیم؟

اگر به دنبال ایردراپ‌های بعدی هستید بی شک حمایت و وفاداری به پروژه‌هایی که در میان سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال محبوب هستند، می‌تواند بهترین راه برای پیدا کردن ایردراپ‌های بعدی باشد. شما با مراجعه به برخی از سایت‌ها می‌توانید این پروژه‌های محبوب را بیابید.

به دنبال رقبای این پروژه‌ها باشید. حتما حساب‌های توییتری این پروژه‌ها را دنبال کنید. احتمال اینکه قبل از شروع ایردراپ اطلاع رسانی کنند بسیار بالا است. حال که متوجه شدید برای پیدا کردن یک ایردراپ جدید باید چه کارهایی انجام دهید در ادامه ما برخی از ایردراپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که احتمال دارد در این سال اتفاق بیوفتند.

ایردراپ‌های جدید در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

زمانی که بحث از ایردراپ‌ها می‌شود همیشه باید گوش به زنگ باشید چرا که هر پروژه‌ای می‌تواند ایردراپ‌هایی را بین کاربران توزیع کند. ما در این بخش لیستی از پروژ‌ه‌هایی را آماده کرده‌ایم که احتمالا در سال جدید ایردراپ داشته باشند. در ادامه با ما همراه شوید.

۱) متامسک

کیف پول رمزنگاری متامسک یکی از انواع کیف پول‌های امنی است که بین کاربران محبوبیت زیادی دارد. جالب است بدانید که این کیف پول بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته که این کاربران از وفاداران متامسک هستند. جروف لوبین مالک متامسک در توییتی خبر از انتشار توکن اصلی داد. بر این اساس باید گوش به زنگ باشید چرا که احتمال ایردراپ این توکن وجود دارد.

۲) اوپن‌سی

بی شک اگر از فعالان بازار ارزهای دیجیتال هستید می‌دانید که اوپن‌سی چیست. اوپن‌سی بزرگترین بازار غیرمتمرکز NFT است که بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. در این بازار روزانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ تراکنش انجام می‌شود. در حال حاضر این بازار یک توکن اصلی دارد که هر لحظه می‌تواند آن را به صورت رایگان در بین افراد توزیع کند.

با وجود اینکه ایردراپ‌ها می‌توانند مدت زمان زیادی سود آور باشند اما شما باید در حین دریافت این ایردراپ‌ها دقت لازم را داشته باشید. چرا که احتمال دارد ایردراپ دریافتی شما به نوعی کلاهبرداری باشد. اما آیا می‌دانید که از کجا می‌توانید ایردراپ‌های معتبری را دریافت کنید؟ برای پاسخ به این سوال با ادامه‌ی مطلب چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم، همراه شوید.

بهترین سایت‌ها برای دریافت ایردراپ رایگان

بهترین سایت‌ها برای دریافت ایردراپ رایگان

در حال حاضر ایردراپ‌های زیادی جود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها توکن های رایگانی را دریافت کنند. اما همه این ایردراپ‌ها معتبر نیستند. به عبارتی احتمال اینکه ایردراپ یک کلاهبرداری باشد وجود دارد. از این رو شما باید راهی را پیدا کنید که بتوانید به صورت رایگان ایردراپ‌ها را دریافت و جدیدترین ایردراپ ها را پیدا کنید. برای مثال سایت‌هایی که در بخش زیر برای شما آورده‌ایم لیست ایردراپ های رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این بخش شما با سایت های ارائه دهنده ایردراپ ها آشنا خواهید شد.

۱) Coinmarketcap

اولین سایتی که شما با استفاده از آن می‌توانید ایردراپ‌های معتبری را پیدا کنید سایت Coinmarketcap است. این سایت که در سال ۲۰۱۳ توسط براندون جر تاسیس شد اکنون به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های حوزه‌ی کریپتو تبدیل شده است.

در این سایت شما می‌توانید لیستی از ایردراپ‌ها را مشاهده کنید که به سه دسته کلی تقسیم شده‌اند:

  • ایردراپ پایان یافته
  • ایردراپ آینده
  • ایردراپ در حال انجام

کاربران می‌توانند در دسته ایردراپ‌های در حال انجام توکن‌های رایگانی را دریافت کنند. در دسته ایردراپ آینده نیز زمان توزیع رایگان توکن‌ها در آینده مشخص شده است.

۲) airdrops.io

این سایت یکی از اصلی‌ترین سایت‌هایی است که می‌توانید در آن لیستی از ایردراپ‌ها را مشاهده کنید. با وجود اینکه این سایت لیست ایردراپ‌های معتبر را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما بهتر است ابتدا در رابطه با ایردراپ مد نظر تحقیق کنید.

ایردراپ‌های این سایت به شش دسته تقسیم شده است:

بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا در سایت Coinmarketcap به دنبال ایردراپ مد نظر خود باشید.

۳) airdrops alert

سایت بعدی که می‌توانید از طریق آن از زمان ایردراپ‌های معتبر آگاه شوید، airdrops alert است. این سایت به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی ایردراپ‌ها را پیدا کنند. گفتنی است که ایردراپ‌های این سایت همان‌هایی هستند که در Coinmarketcap و  airdros.io به نمایش گذاشته شده‌اند.

۴) airdrops king

Airdrop King برای علاقه‌مندان به رمزارزها، ایردراپ های معتبر ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.  این سایت نیز همانند سایت‌های قبلی ایردراپ‌ها را در دسته‌بندی‌های جدید، بهترین رتبه، ارزش‌های بالا و به زودی پایان می‌دهد دسته‌بندی کرده است.

به انتهای مقاله خود در مورد چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم رسیدیم. علاوه بر موارد گفته شده شما می‌توانید از برخی کیف پول‌ها نیز ایردراپ‌ رایگان دریافت کنید. برای مثال شما می‌توانید با پیگیری آموزش نحوه دریافت ایردراپ رایگان از تراست ولت توکن‌های ایردراپی رایگانی را دریافت کنید.

 منابع: jumpstartmag، datadriveninvestor، theccpress

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.