Ledn نیز برای خرید پلتفرم BlockFi اعلام آمادگی کرد

پیشنهاد Ledn برای خرید پلتفرم BlockFi 
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۱

پلتفرم BlockFi که اخیرا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، پیشنهاد مشارکت جدیدی از طرف Ledn دریافت کرد. طبق گزارشات منابع معتبر، پیشنهاد Ledn برای خرید پلتفرم BlockFi که اخیرا ارائه شده، بسیار بالاتر از پیشنهاد FTX است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیشنهاد Ledn برای خرید پلتفرم BlockFi

طبق گزارشات، BlockFi پیشنهاد جدیدی از طرف رقیب کانادایی خود به نام Ledn دریافت کرد. BlockFi که وام‌دهنده‌ی رمزنگاری بزرگی به حساب می‌آید، اخیرا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این وام‌دهنده قبلا پیشنهادی از طرف صرافی ارز دیجیتال FTX دریافت کرده بود.

طبق گزارشات، FTX در حال مذاکره با BlockFi است. با این حال، طبق گزارش CNBC، صرافی FTX پیشنهاد داده دارایی‌های BlockFi را تنها با قیمت ۲۵ میلیون دلار بخرد که ۹۹٪ کمتر از ارزش گذاری اخیر آن یعنی ۲۵ میلیارد دلار است.

Ledn، وام‌دهنده ارز دیجیتال مستقر در کانادا، صرافی  FTX را با چالشی بزرگ رو به رو کرد و پیشنهاد بهتری برای خرید BlockFi ارائه کرد. برخلاف FTX که به دنبال خرید کامل BlockFi است، پیشنهاد Ledn شامل بودجه جدید برای سرمایه‌گذاری است.

یکی از منابع معتبر به بلومبرگ گفت که Ledn پیشنهاد یک سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری به همراه دریافت ۵۰ میلیون دلار سهم از سهام Ledn به این پلتفرم ارائه کرده است. ParaFi Capital نیز احتمالا سرمایه‌گذار دیگر این معامله خواهد بود.

Ledn رویکرد متفاوتی نسبت به رقبای خود در بازار دارد. این وام دهنده رمزارز در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) سرمایه‌گذاری نمی‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران Ledn شرکت‌های بزرگی مانند Coinbase Ventures ،Valor Capital Group و Susquehanna Private Equity Investments هستند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.