استیبل‌کوین‌ها در بریتانیا قانونی می‌شوند؟!

قانونی شدن استیبل کوین ها در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از قانونی شدن استیبل کوین ها در بریتانیا می‌دهند. ناگفته نماند که وزارت خزانه داری بریتانیا با وجود افت اخیر محبوب‌ترین استیبل کوین بازار TerraUSD این تصمیم را گرفته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

قانونی شدن استیبل کوین ها در بریتانیا

براساس گزارشات، وزارت خزانه داری بریتانیا قصد دارد که استیبل کوین‌ها را به عنوان ارز قانونی بپذیرد. سرمایه‌گذاران از این اقدام استقبال کردند، اما سقوط محبوبترین استیبل‌کوین بازار TerraUSD منجر به بروز نگرانی‌هایی شده است.

این خبر در طی سخنرانی ملکه انگلیس اعلام شد. شاهزاده چارلز در این سخنرانی در رابطه با قوانین جدید در بخش‌های مختلف، اقداماتی که برای رشد اقتصادی انجام می‌شود، سخن گفت و افزود:

قوانین جدید جهت بیشتر کردن اختیارات برای مقابله با تامین مالی غیرقانونی، کاهش جرائم اقتصادی و کمک به رشد کسب و کارها ارائه خواهد شد.

براساس گزارش کوین تلگراف، در این سخنرانی قوانین جدیدی نیز برای استفاده از استیبل‌کوین‌ها به عنوان روشی برای پرداخت اعلام شد. قیمت اخیر TerraUSD نگرانی‌هایی را در جامعه ایجاد کرده بود، با این وجود، وزارت بریتانیا تصمیم قانونی کردن استیبل‌کوین‌ها را گرفته است.

لایحه قانونی شدن استیبل کوین‌ها

نا گفته نماند قوانین جدید شامل استیبل‌کوین‌هایی است که ارزش آن‌ها برابر با یک دلار است.

به گفته سخنگوی وزارت خزانه داری:

قانونی که برای تنظیم استیبل‌کوین‌ها ارائه شد، بخشی از لایحه خدمات مالی و بازار است.

وزارت خزانه داری با پذیرش استیبل‌کوین‌ها به عنوان ارز قانونی قصد دارد که فرصت‌هایی را برای رشد بازار ایجاد کند. در عین حال از ثبات مالی اطمینان حاصل کرده و فناوری‌های جدیدی را معرفی کند. سخنگوی این وزارت تاکید کرد که دولت برخی از استیبل‌کوین‌ها را برای استفاده به عنوان روش پرداخت مناسب نمی‌بیند.

کمیسر هستر پیرس از پذیرش استیبل‌کوین‌ها در بریتانیا حمایت کرد.

قانونی شدن استیبل‌کوین‌ها

او در حین گفتگوی خود بیان کرده که علاقه قانونگذاران به استیبل‌کوین‌ها بیشتر شده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.