طبق توییت بنیاد Avalanche، بنیاد ترا بیش از ۳ میلیون AVAX خریداری کرده است!

خرید بیش از ۳ میلیون AVAX توسط بنیاد لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بنیاد اولنچ امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که آزمایشگاه‌های Terraform و بنیاد لونا (LFG) در مجموع ۳/۰۶ میلیون AVAX خریداری کرده‌اند. پس از انتشار خبر خرید بیش از ۳ میلیون AVAX توسط بنیاد لونا، Terraform Labs و LFG جزئیات دقیق را اعلام کردند.

خرید بیش از ۳ میلیون AVAX توسط بنیاد لونا

اولنچ امروز در توییتر پستی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بنیاد لونا بیش از 3 میلیون AVAX خریداری کرده است. پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط انجمن اولنچ، Terraform Labs و LFG جزئیات بیشتری در رابطه با ذخایر AVAX خود منتشر کردند.

3 میلیون AVAX خریداری شده توسط Terraform Labs، در مجموع حدود نیم درصد از حجم معاملاتی AVAX  را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر LFG قصد دارد از AVAX به عنوان استخر ذخیره Terra استفاده کند.

از طرفی هم در بیانیه توییتر اشاره شده است که LFG هیچ برنامه‌ای برای استفاده از AVAX ندارد، زیرا در حال کار بر روی چنگال زنجیره‌ای Terra است.

به گفته بلومبرگ، LFG از بلاک‌چین عمومی Terra پشتیبانی می‌کند. اولنچ و ترا مانند اتریوم، بلاک‌چین لایه یک هستند، و کاربران در آن‌ها می‌توانند کد بنویسند و پروژه‌های مختلفی از توکن‌های غیرقابل تعویض تا برنامه‌های مالی غیرمتمرکز را راه‌اندازی نمایند.

منبع: blockchain

آوالانچ ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.