ابزار توسعه LIBDOGECOIN راه اندازی شد

راه اندازی ابزار توسعه LIBDOGECOIN
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: نسخه جدید ابزار توسعه دوج‌کوین، بزرگترین میم‌کوین صنعت کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار عرضه شد و این رمزارز توانست دوباره توجهات زیادی را به سوری خود جلب کند. راه اندازی ابزار توسعه LIBDOGECOIN جدای از این که باعث افزایش قابلیت‌های DOGE خواهد شد، می‌تواند تاثیر زیادی نیز بر روند و قیمت آن داشته باشد.

اخیراً، بنیاد Dogecoin از راه اندازی LIBDOGECOIN خبر داده است. نسخه جدید، جدای از این که می‌تواند قابلیت‌های DOGE را افزایش دهد، تاثیر زیادی نیز بر قیمت آن خواهد داشت.

چند هفته بعد از انتشار Dogecoin Core نسخه ۱.۱۴.۶، میچی لومین (Michi Lumin) از توسعه دهندگان دوج کوین، LIBDOGECOIN را معرفی کرد. به گفته این توسعه دهنده، LIBDOGECOIN یک کتابخانه C از بلوک‌های شبکه دوج‌کوین است و به کاربرانی که از نظر فنی ضعیف هستند، اجازه می‌دهد تا محصولات و پروژه‌های سازگار با دوج‌کوین را به راحتی توسعه دهند.

همچنین LIBDOGECOIN از چندین زبان از جمله Python ،Ruby و Node.js پشتیبانی می‌کند. این توسعه به ارزش بلاک‌چین Dogecoin می‌افزاید، زیرا به طور قابل توجهی پتانسیل توسعه DOGE را افزایش می‌دهد.

راه اندازی ابزار توسعه LIBDOGECOIN

تاثیر عرضه نسخه جدید، بر روی قیمت DOGE

در نوامبر ۲۰۲۱، نسخه ۱.۱۴.۵ Dogecoin Core منتشر شد که اصلاحات امنیتی و برخی تنظیمات کاربردی را به شبکه اضافه می‌کرد. پس از انتشار، ارزش DOGE بلافاصله افزایش یافت و به ۰/۲۸۲۲ دلار رسید. از آنجایی که LIBDOGECOIN چندین قابلیت و امکانات خاص را به شبکه اضافه می‌کند، ممکن است تأثیر مثبتی بر ارزش این رمزارز داشته باشد.

منبع: ambcrypto

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.