بزرگ‌ترین بانک روسیه مجوز صدور دارایی‌های دیجیتال را دریافت کرد

دریافت مجوز انتشار دارایی‌های دیجیتال توسط بزرگ ترین بانک روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از دریافت مجوز انتشار دارایی‌های دیجیتال توسط بزرگ ترین بانک روسیه دادند. این مجوز درست زمانی صادر شده که به دلیل حمله نظامی به اوکراین، تحریم‌های مختلفی توسط غرب بر کشور روسیه اعمال شده است.

دریافت مجوز انتشار دارایی‌های دیجیتال توسط بزرگ ترین بانک روسیه

اسبربانک (Sberbank) بزرگترین بانک روسیه مجوز صدور دارایی‌های دیجیتال را از سوی بانک مرکزی این کشور دریافت کرده است. این مجوز درست زمانی صادر شده که به دلیل حمله نظامی به اوکراین، تحریم‌های مختلفی توسط غرب بر کشور روسیه اعمال شده است.

دارایی‌های مالی دیجیتال اصطلاحی است که در کشور روسیه برای اشاره به انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال به کار می‌رود. بانک مرکزی، روز پنجشنبه اخذ مجوز را به طور رسمی تایید و بیان کرد:

عرضه دارایی‌های مالی دیجیتال در پلتفرم اسبربانک در یک سیستم اطلاعاتی با استفاده از فناوری بلاک‌چین انجام می‌شود. با اینکار امنیت داده‌ها افزایش می‌یابد.

کسب و کارها می‌توانند دارایی‌های مالی دیجیتال را خریداری کرده و با آن‌ها چندین تراکنش انجام دهند. قانون دارایی‌های مالی دیجیتال که در ژانویه ۲۰۲۱ اجرا شد، چندین فعالیت مرتبط با رمزارزها را تنظیم می‌کرد.

یک گروه کاری در دومای ایالتی در حال آماده‌سازی پیشنهاداتی هستند که به شکاف‌ها نظارتی رسیدگی خواهد کرد. در ماه فوریه وزارت خزانه داری آمریکا پیش‌نویس قانونی را ارائه داد که هدف آن قانونی کردن استفاده از بازار ارزهای دیجیتال بود.

مقامات روسیه در تلاش برای قانونی کردن فضای رمزارزها در این کشور هستند.

منبع خبر: Coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.