ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مجوز فروش ماینرهای قاچاق را صادر کرد

ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مجوز فروش ماینرهای قاچاق را صادر کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مصوبه‌ای را صادر کرده است که امکان فروش ماینرهای قاچاق، در صورت داشتن مجوزهای لازمه را امکان پذیر می‌کند. صدور مجوز فروش ماینرهای قاچاق پس از جلسه‌ی تعیین تکلیف دستگاه‌های استخراج رمزارز انجام شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این خبر، با بیتستان همراه باشید.

صدور مجوز فروش ماینرهای قاچاق

به گزارش پیوست، پس از جلسه‌ای که برای تعیین تکلیف دستگاه‌های استخراج رمزارز صورت گرفت، دستگاه‌های ماینر توقیف شده در انبارهای سازمان جمع آوری خواهند شد و در صورت داشتن استانداردها و مجوزهای قانونی لازم به فروش خواهند رسید.

در این جلسه تعیین شده است که اگر دستگاه‌های توقیف شده، استانداردهای لازمه را نداشته باشند، ابتدا باید نسبت به صادرات آن‌ها اقدام کرد. در صورتی که امکان صادرات وجود نداشت، سازمان باید به نابودی فنی دستگاه‌ها اقدام کند.

اگر حکم برائت از قاچاق کالا برای دارندگان دستگاه‌های ماینر، صادر شده و ماینرها دارای استانداردهای لازمه باشند، دستگاه‌ها به مالکانشان باز گردانده خواهد شد، در غیر این صورت سازمان تا ۳ ماه اقدام به نگهداری از ماینرها خواهد کرد و اگر در طول این مدت، مجوزهای لازمه از سمت مالکان ارائه نشود، دستگاه‌ها به نفع دولت ضبط خواهد شد.

اگر ماینرها فاقد استاندارد باشند نیز مالکان آن‌ها باید به صادراتشان اقدام کنند و اگر مزایده به شرط صادرات به فروش نرفت، این دستگاه‌ها باید در مهلت سه ماهه به نفع دولت ضبط شوند.

در لینک زیر می‌توانید متن کامل مصوبه صادر شده را مشاهده کنید.

دانلود متن مصوبه فروش دستگاه‌های ماینر ضبط شده

منبع: peivast

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.