احتمال رشد کوین‌های LINK ،ICP ،LEO و ONE در صورت بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی

احتمال رشد کوین‌های LINK ،ICP ،LEO و ONE در صورت بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۰

بیتستان: در روز 8 ژانویه، شاخص ترس و طمع در بازار ارزهای دیجیتال، امتیاز 10 را نشان می‌داد که حاکی از وجود ترس شدید در بازار بود. طبق تحلیل‌های صورت گرفته، احتمال بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی وجود دارد. با رشد بیت‌کوین، احتمال رشد کوین‌های LINK ،ICP ،LEO و ONE در کوتاه مدت وجود دارد.

طبق تحلیل‌های صورت گرفته، بیت‌کوین احتمالا بتواند روند صعودی خود را از سر گیرد. صعودی بودن این رمزارز باعث خواهد شد که آلت‌کوین‌های اصلی بازار نیز روند رو به رشدی داشته باشند و کاربران آن‌ها در کوتاه مدت سود مناسبی به دست آورند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

در ادامه به صورت کامل، تاثیر رشد بیت‌کوین بر ۴ آلت‌کوین LINK ،ICP ،LEO و ONE را بررسی خواهیم کرد.

LINK در مسیر افزایش قیمت:

Chainlink (LINK) در چند ماه گذشته در یک محدوده بزرگ مابین ۱۵ تا ۳۵٫۳۳ دلار معامله شده است. گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک‌ها رسانده‌اند و RSI تا نزدیکی « منطقه اشباع خرید » پیش رفته است که نشان می‌دهد خریداران در کوتاه مدت دست بالا را دارند.

LINK در مسیر افزایش قیمت

خرس‌ها در چند روز گذشته روندی را آغاز کرده‌اند تا قیمت این رمزارز را به ۲۷/۶۱ برسانند، اما گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳/۲۳ دلار) برسد. این امر نشان می‌دهد که احساسات از فروش به خرید در سطح نزولی تغییر کرده است.

اگر گاوها قیمت را در بالای ۲۷/۶۱ دلار حفظ کنند، قیمت LINK می‌تواند تا ۳۰ و پس از آن به مقاومت سربار در ۳۵/۳۳ دلار افزایش پیدا کند. اگر قیمت از سطح فعلی و میانگین متحرک‌ها پایین‌تر بیاید، احتمال صعود منتفی خواهد شد. قیمت حتی می‌تواند به سطح ۱۸ دلار هم برسد.

LINK در مسیر افزایش قیمت

در حال حاضر، نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمتِ بالاتر از مقاومت سربار ۲۷/۶۱ دلار شکسته شده است. خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را در سطح ۳۰ دلار متوقف کنند. اگر در پی اصلاح صورت گرفته، قیمت به کمتر از ۲۷/۶۱ دلار نرسد، احتمالا قیمت به ۳۵/۳۳ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افت کند، خرس‌ها تلاش خواهند کرد که قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ برسانند. با عملی شدن این احتمال، سطح حمایتی بعدی می‌تواند ۲۲ دلار باشد.

ICP، در تلاش برای پایان دادن به روند نزولی چند روز اخیر:

ICP در ۴ ژانویه بالای خط روند نزولی تثبیت شد که اولین نشانه برای پایان دادن به روند نزولی محسوب می‌شود. در این حین، خرس‌ها سعی کردند که گاوها را به دام انداخته و قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹ دلار) برسانند؛ اما موفق نشدند.

ICP، در تلاش برای پایان دادن به روند نزولی چند روز اخیر

گاوها با حمایت خود باعث شدند که قیمت به بالای خط روند نزولی در ۸ ژانویه برسد. میانگین متحرک‌ها در آستانه‌ی یک متقاطع صعودی هستند و RSI به منطقه مثبت تمایل پیدا کرده است، که نشان می‌دهد گاوها در تلاش هستند تا روند را بهبود بخشند.

اگر خریداران باعث شوند که قیمت به بالای ۳۸/۰۲ دلار رسیده و تثبیت شود، قیمت ICP می‌تواند تا ۴۵/۷۹ دلار هم افزایش یابد. خود این سطح می‌تواند بعدا به عنوان یک مقاومت به حساب آید؛ اما در صورت پشت سر گذاشتن آن احتمالا قیمت به ۵۸/۳۰ دلار خواهد رسید.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، می‌تواند نشانه این باشد که شکست بالای خط روند نزولی یک تله گاوی بوده باشد.

ICP، در تلاش برای پایان دادن به روند نزولی چند روز اخیر

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها قیمت را به بالای ۳۳/۲۹ دلار رسانده‌اند، اما همچنان در تلاش هستند تا مقاومت ۳۸/۰۲ دلار را پشت سر بگذارند.

اگر گاوها قیمت را به بالای ۳۸/۰۲ دلار رسانده و حفظ کنند، ICP خواهد توانست حرکت صعودی خود را ادامه دهد. در مقابل، اگر قیمت از مقاومت سربار پایین‌تر بیاید، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت این ارز را به زیر ۳۳/۲۹ دلار بکشند. در صورت موفقیت آمیز بودن این عمل، قیمت می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ سقوط کند.

خرس‌های LEO، در تلاش برای کاهش قیمت:

UNUS SED LEO (LEO) در چند هفته گذشته، روندی صعودی داشته و میانگین متحرک ساده 50 روزه (۳/۵۵ دلار) به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده است.

خرس‌های LEO، در تلاش برای کاهش قیمت

در ۷ ژانویه، خرس‌ها تلاش کردند قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه برسانند، اما گاوها تسلیم نشدند. این کش و قوس موجب شد که در ۸ ژانویه، قیمت LEO به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳/۶۹ دلار) برسد.

گاوها اکنون در تلاش هستند تا قیمت را از بالاترین سطح تاریخ یعنی ۳/۹۲ دلار نیز عبور دهند. در صورت موفقیت آمیز بودن این تلاش، قیمت ممکن است روند صعودی خود را از سر بگیرد و به ۴/۲۵ دلار برسد.

اگر قیمت کاهش پیدا کرده و به زیر SMA 50 (میانگین متحرک ساده) روزه سقوط کند، این نظریه باطل بوده و احتمالا یک حرکت اصلاحی به سمت سطح ۳/۴۰ دلار آغاز خواهد شد.

خرس‌های LEO، در تلاش برای کاهش قیمت

آن طور که به نظر می‌رسد، گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای ۳/۸۵ دلار رسانده و حفظ کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، قیمت می‌تواند روند خود را به سمت خط مقاومت آغاز کند.

خرس‌ها و گاوها در رقابت با هم بر سر قیمت ONE:

هارمونی (ONE) در چند روز گذشته بین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۲۷ دلار) و ۰/۳۳ دلار معامله شده است. این امر نشان می‌دهد که گاوها با روند نزولی، شروع به خرید و خرس‌ها با افزایش قیمت، اقدام به فروش می‌کنند.

خرس‌ها و گاوها در رقابت با هم بر سر قیمت ONE

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن RSI در محدوده‌ی مثبت، 2 نشانه خوب برای خریداران محسوب می‌شوند. اگر گاوها قیمت را به بالای ۰/۳۳ دلار برسانند، ممکن است که حرکت صعودی از سر گرفته شود. در این حالت قیمت ONE می‌تواند تا ۰/۳۸ دلار افزایش پیدا کند.

کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، نشان دهنده این است که خرس‌ها بر گاوها غالب آمده‌اند. غالب آمدن خرس‌ها بر گاوها می‌تواند باعث شود که قیمت به SMA 50 روزه (میانگین متحرک ساده) (۰/۲۴ دلار) و بعداً به ۰/۲۱ دلار کاهش پیدا کند.

خرس‌ها و گاوها در رقابت با هم بر سر قیمت ONE

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت در داخل یک کانال صعودی، روند افزایشی دارد. با حمایت گاوها، قیمت به بالای کانال رسید، اما نتوانستند سطح به دست آمده را حفظ کنند. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها سعی کردند گاوهای مهاجم را به دام بیندازند.

قیمت دوباره به داخل کانال سقوط کرد، اما نکته مثبت این حرکت این است که قیمت از ۵۰ (میانگین متحرک ساده) SMA بازگشت. این نشان می‌دهد که احساسات مثبت باقی می‌ماند و گاوها در حال خرید هستند.

اگر قیمت به بالای ۲۰-EMA ( میانگین متحرک نمایی) افزایش پیدا کند، دوباره به خط مقاومت کانال صعود خواهد کرد. شکسته شدن و تثبیت قیمت بالاتر از این سطح، می‌تواند نشانه‌ی افزایش حرکت باشد. برعکس، شکستن و بسته شدن قیمت زیر ۵۰-SMA (میانگین متحرک ساده)، می‌تواند ONE را به خط حمایت کانال بکشاند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله LINK،ONE و ICP به لینک زیر مراجعه کنید

معامله LINK،ONE و ICP

منبع: cointelegraph

بیت کوین چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.