۴۰۰ میلیون دلار به دلیل افت شدید بیت‌کوین در بازار لیکویید شد!

لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار به دلیل افت شدید بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده است. لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار به دلیل افت شدید بیت کوین به ۳۶ هزار دلار رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار به دلیل افت شدید بیت کوین

با سقوط قیمت بیت‌کوین به ۳۶ هزار دلار بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده است. گفتنی است این رمزارز بعد از سقوط به قیمت ۳۵ هزار دلار کمی بهبود یافت و به ۳۶ هزار دلار رسید.

براساس داده‌های ارائه شده از Coinglass، مقدار زیادی از سفارشات طولانی مدت که ۴۲۰ میلیون دلار ارزش داشتند، زمانی که بیت‌کوین سقوط کرد، منحل شدند.  قابل ذکر است که ۶۵ درصد از کسانی که در صرافی‌های مختلف سفارش داشتند، موقعیت لانگ باز کرده بودند.

لیکویید شدن میلیون‌ها دلار در بازار

بیشترین مقداری لیکویید شدن در صرافی‌ها، متعلق به صرافی Okex است. این صرافی گزارش داد که ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه در این پلتفرم لیکویید شده است.

بیت‌کوین با ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه لیکویید شده در رتبه اول قرار گرفته است. بعد از بیت‌کوین، اتریوم و Apecoin قرار دارد.

بیت کوین در حال حاضر یک روند نزولی داشته و به این روند ادامه می‌دهد. براساس گزارشات trading view برخی از معامله‌گران تخمین می‌زنند، بیت‌کوین در قیمت ۳۳,۵۰۰ دلار حرکت خود را تغییر خواهد داد.

لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار

پایین‌ترین حدی که بیت‌کوین به آن رسیده ۲۸ هزار دلار بوده است. ناگفته نماند که بعد از این افت، با رشد اتریوم این رمزارز نیز رشد کرد و به سطح ۶۹ هزار دلاری رسید.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.