حمام خون در بازار ارزهای دیجیتال: چند میلیون دلار لیکویید شد؟

لیکویید شدن میلیون‌ها دلار به دلیل افت قیمت بیت کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

داده‌های اخیر، لیکویید شدن میلیون‌ها دلار به دلیل افت قیمت بیت کوین و اتریوم را نشان می‌دهند. این دو ارز دیجیتال در چند ساعت گذشته به ترتیب ۵ و ۶ درصد سقوط کرده‌اند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

لیکویید شدن میلیون‌ها دلار به دلیل افت قیمت بیت کوین و اتریوم

طبق داده‌های ارائه شده از Coinglass، در ۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲۳ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده است. قابل ذکر است که ۹۵ درصد از سرمایه لیکویید شده را سفارشات طولانی مدت تشکیل می‌دهد.

علاوه بر این، سرمایه ۷۵ هزار معامله‌گر نیز به ارزش ۲۲۵ میلیون دلار لیکوئید شد. بیشترین میزان لیکوئید شدن سرمایه معامله‌گران در صرافی Okex بوده است.

بیت‌کوین و اتریوم نتوانستند سطوح قیمتی خود را حفظ کنند. گفتنی است که در چهار ساعت گذشته بیت‌کوین ۵ درصد و اتریوم ۶ درصد کاهش یافتند. در حال حاضر، قیمت فعلی این دو رمزارز به ترتیب ۳۸,۹۴۷ دلار و ۲/۹۱۷ دلار است.

قابل ذکر است که در ۲۴ ساعت گذشته سایر ارزهای دیجیتال نیز افت کرده‌اند. رمزارزهایی مانند سولانا، ترا، ریپل، دوج‌کوین، کاردانو و اولنچ ۶ درصد کاهش یافتند.

قیمت بیت‌کوین و اتریوم در نتیجه فروش کوتاه مدت برای دریافت سود در هفت روز گذشته، به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود رسید. طبق داده‌های پلتفرم Santiment، هر دو ارز دیجیتال در هفته گذشته روند نزولی داشتند و معامله‌گران ارزهای دیجیتال خود را با ضرر فروختند.

قیمت بیت‌کوین در صورت افت به زیر ۳۷ هزار دلار، بیشتر سقوط می‌کند. همچنین اگر اتریوم نیز به زیر ۲۸ هزار دلار برسد، ممکن است شاهد فروش بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

منبع: coingape

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.