آیا شیبا اینو در Robinhood لیست می‌شود؟

آیا شیبا اینو در Robinhood لیست می شود؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

برنامه رابین‌هود (Robihood) در واقع یک پلتفرم معاملاتی است که ارزهای دیجیتال در این پلتفرم معامله می‌شوند. مدیرعامل Robihood ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev)، با حضور در شبکه CNBC شایعات مربوط به رمزارز شبااینو را بررسی کرد. این مدیرعامل در پاسخ به سوال مجری که آیا شیبا اینو در Robinhood لیست می شود؟ بی‌پاسخ ماند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev)، مدیر عامل Robinhood در روز ۲۱ اکتبر در شبکه CNBC حضور داشت که شایعات مربوط به رمزارز شیباابنو را مورد بررسی قرارداده بود.

وقتی جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری برنامه، پرسید که آیا برنامه Robinhood قصد دارد توکن میم را فهرست کند یا خیر، تنف گفت که سرمایه‌گذاری افراد زیادی را در این رمزارز شینده است، با این حال، او به این سوال مجری پاسخ نداد و از تایید یا تکذیب لیست شدن شیبااینو خودداری کرد.

پس از اندکی مکث او بیان کرد که پلتفرم Robinhood ایمنی را در اولویت خود قرار داده و برای پشتیبانی از هر کوین ابتدا آن‌ را با معیار سختگیرانه‌ای می‌سنجد.

فهرست شدن شیبا اینو در Public، رقیب جدی Robinhood!

اداه خبر را بخوانید

پشتیبانی صرافی‌ها از شیبااینو

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Public.com رقیب Robinhood در ابتدای این ماه از Shiba Inu پشتیبانی کرده است. صرافی کوین‌بیس از اولین‌ صرافی‌هایی بود که اقدام به پشتیبانی از این رمزارز کرد.

در همین حال، یک رای جمعی که سرمایه‌گذاران خواستار پذیرش شیبااینو در پلتفرم Robinhood هستند در Change.org برگزار شد. این رای بیش از ۲۸۵,۰۰۰ رای مثبت را جمع کرده است.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.