صرافی بایننس توکن شبکه ترا ۲ را پذیرفت!

لیست شدن ترا ۲ در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بایننس بزرگترین صرافی رمزارز جهان اخیرا اعلام کرد توکن شبکه ترا ۲ را که تازه راه‌اندازی شده، لیست می‌کند. با لیست شدن ترا ۲ در بایننس، این صرافی اعلام کرد که کاربران می‌توانند از ۳۱ می این توکن را معامله کنند. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

لیست شدن ترا ۲ در بایننس

با راه‌اندازی ترا ۲ صرافی بایننس اعلام کرد توکن این شبکه را می‌پذیرد. جالب است بدانید که این توکن در ناحیه نوآوری صرافی بایننس که مناسب توکن‌های جدید است، معامله می‌شود.

کاربران می‌توانند از ۳۱ می این توکن را معامله کنند. پس از راه‌اندازی ترا ۲ توکن این شبکه روند چندان خوبی نداشت. براساس داده‌ها، در چند ساعت اول راه‌اندازی این توکن تا ۸۰ درصد سقوط کرد. به نظر می‌رسد این توکن اکنون در یک سطح قیمتی ثابت مانده و با قیمت ۵ دلار معامله می‌شود.

بیش از ۱ میلیارد توکن جدید لونا به سرمایه‌گذاران قبلی شبکه ترا تعلق گرفت. صرافی بایننس با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرد این توکن در منطقه نوآوری صرافی بایننس که برای توکن‌های پر خطر و جدید است، معامله می‌شود.

طبق اعلام بایننس، از آن‌جایی که لونا ۲ توکنی جدید است امکان نوسانات قیمت در این توکن بسیار بالا است.

نا گفته نماند که صرافی بایننس تنها صرافی است که با احتیاط کامل عمل می‌کند. صرافی‌های بزرگی مانند هوبی، کوکوین، OKX و Bybit پس از اینکه ترا توانست نقدینگی مورد نیاز را جمع آوری کند، شروع به پذیرش توکن این شبکه کردند.

این قانون بایننس به احتمال زیاد به دلیل انتقاد مدیر عامل صرافی از سقوط ترا وضع شده است.

لونا درست پس از اینکه Terra classic تمامی ارزش خود را از دست داد، عرضه شد. پس از راه‌اندازی شبکه ترا ۲، قیمت Luna classic (LUNC) و UST افزایش یافت.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.