لایت‌کوین با افزایش فشار فروش به زیر ۵۰ دلار سقوط کرد

سقوط قیمت لایت کوین به زیر ۵۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۱

افزایش فشار فروش بازار باعث سقوط قیمت لایت کوین به زیر ۵۰ دلار شده است. داده‌ها نشان می‌دهند قیمت LTC هفته گذشته ۱/۴ درصد کاهش داشته است. این توکن برای بیشتر سرمایه‌گذارانش سود دهی لازم را ندارد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

داده‌های Coingecko نشان می‌دهند که قیمت LTC طی هفته گذشته ۱/۴ درصد کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۴۹/۹۸ دلار در بازار معامله می‌شود.

LTC قبلاً در قیمت ۴۹/۶۸ دلار حمایت شده بود، اما نتوانست این سطح مقاومت را حفظ کند و قیمتش دوباره کاهش یافت. البته LTC در حال حاضر سطح ۵۱/۵۰ دلار را هدف قرار داده است. همچنین نمودار قیمت یک روزه لایت‌کوین خبر از روند صعودی این آلت‌کوین می‌دهد، با این حال، ممکن است این رمزارز نتواند بر فشار نزولی بازار غلبه کند.

لایت کوین تحت فشار فروش شدید است

در چند روز گذشته، لایت‌کوین نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. پس از این که لایت‌کوین در حفظ سطح ۵۲ دلار شکست خورد با فشار شدید فروش رو به رو شد و قیمت LTC شروع به عقب نشینی کرد. در حال حاضر ارزش بازار این ارز دیجیتال تقریباً ۳/۵ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۳۷۳ میلیون دلار رسیده است.

روز جمعه LTC در ۵۵/۶۲ دلار، که سطح مقاومتی این آلت‌کوین بود، بالاترین رکورد تاریخی خود را ثبت کرد. اما در حال حاضر این رمزارز سقوط کرده و با قیمت پایین‌تر از ۵۰ دلار در بازار معامله می‌شود.

سقوط قیمت لایت کوین به زیر ۵۰ دلار

LTC در حال حاضر سود کمی برای سرمایه‌گذاران خود دارد. همچنین بازده سرمایه گذاری این توکن در سال گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است. علاوه بر این، از میلیون‌ها سرمایه‌گذار LTC تنها چند صد هزار نفر سود می‌کنند.

با توجه به اینکه ارزش بازار لایت‌کوین در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، دور از انتظار نیست که سرمایه‌گذاران جدید از خرید این دارایی اجتناب کنند. با وجود این، جامعه فعلی LTC به حمایت از LTC ادامه خواهند داد.

منبع: newsbtc

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.