هودلرهای بیت‌کوین بیش از ۱۵۵ روز است که هیچ فروشی انجام نداده‌اند!

عدم فروش بیت کوین توسط سرمایه گذاران بلند مدت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

طبق گزارشات ارائه شده از glassnode، دارندگان بیت‌کوین از فروش دارایی‌های خود خودداری می‌کنند. این افراد دارندگان بلند مدت بیت‌کوین هستند. با وجود اینکه بازار بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در ۵ ماه رسیده است اما همچنان این افراد بیت‌کوین‌های خود را نمی‌فروشند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر عدم فروش بیت کوین توسط هودلرهای این رمزارز مطلع شوید.

عدم فروش بیت کوین توسط هودلرهای این رمزارز

در گزارش ۱۱ اکتبر که توسط Glassnode ارائه شد، متوجه شدیم که دارندگان قدیمی بیت‌کوین بیش از ۱۵۵ روز است که هیچ فروشی انجام نداده‌اند. این افراد در حال حاضر، نزدیک به ۱۳/۳ میلیون بیت‌کوین در کیف‌پول خود دارند.

دارندگان قدیمی بیت‌کوین در  مدت زمان ۷ ماهه بیش از ۲/۳۷ میلیون دلار بیت‌کوین را خریداری کرده‌اند. Glassnode بیان کرده که نهنگ‌های بیت‌کوین ۱۲/۷ برابر بیشتر از دارندگان قدیمی، بیت‌کوین خریداری کردند.

با این حال، قیمت بیت‌کوین در ۱۲ اکتبر به بالاترین سطح خود رسید و علت آن افزایش فعالیت زنجیره بلوکی این رمزارز بود.

در ماه اکتبر تعداد آدرس‌های فعال در زنجیره بلوک‌ها ۱۹ درصد افزایش یافت و به ۲۹۱۰۰۰ رسید.

افزایش حجم معاملات بیت‌کوین

علاوه بر این، در این گزارش اشاره شد که حجم معاملات بیت‌کوین هم به ۱/۳ افزایش پیدا کرده که نشان دهنده افزایش سرمایه در این رمزارز است. در ماه اوت حجم معاملات بیت‌کوین ۰/۶ بود. هفته گذشته، شبکه بیت‌کوین بالاترین میزان معاملات روزانه خود را با ۳۱ میلیارد دلار ثبت کرد.

در ۱۲ اکتبر طبق گزارشات Glassnod، موجودی بیت‌کوین در مبادلات متمرکز به ۲/۴ میلیون رسیده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران این رمرزارز را برای قیمت‌های بالاتر نگه داشته‌اند.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.