میلیونر لونا مدعی است قیمت لونا در 5 سال آیده به ۵۰۰ دلار خواهد رسید

پیش بینی رسیدن قیمت لونا به ۵۰۰ دلار در ۵ سال آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

یکی از سرمایه‌گذاران میلیونر Terra (LUNA) اخیرا از فروش توکن‌های خود منصرف شده. وی معتقد است ارزش لونا در ۵ سال آتی به ۵۰۰ دلار خواهد رسید. برای خواندن جزئیات خبر پیش بینی رسیدن قیمت لونا به ۵۰۰ دلار در ۵ سال آینده با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی رسیدن قیمت لونا به ۵۰۰ دلار در ۵ سال آینده

میلیونر عرصه ارز دیجیتال Etienne vantKruys، پیش‌بینی می‌کند که قیمت Terra (LUNA) ممکن است طی پنج سال آینده به ۵۰۰ دلار برسد. این میلیونر هلندی اخیرا توسط نیویورک تایمز معرفی شده است.

من معتقدم توکن لونا در پنج سال آینده ۵۰۰ دلار خواهد شد. این افقی است که برای لونا در نظر داریم.

Terra (LUNA) سال ۲۰۲۱ تاثیرگذاری را سپری کرد و تقریبا ۱۷۵۰۰٪ در یک سال به ارزش آن افزوده شد. با این حال این ارز دیجیتال ژانویه سختی پشت سر گذاشت و نیمی از ارزش خود را از دست داد.

علیرغم بهبود اخیر، این ارز دیجیتال همچنان ۴۳٫۷۴ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود پایین‌تر است و در حال حاضر در صرافی‌های اصلی با قیمت ۵۸ دلار معامله می‌شود.

با این حال، میلیونر لونا از این اتفاقات ناامید  نشده و ادعا می‌کند که پس از فروش بخشی از ذخیره خود برای خرید خانه، به نگه داشتن باقی ذخایر لونای خود ادامه می‌دهد.

میلیونرهای جنجالی ارز دیجیتال

بر اساس این گزارش، vantKruys زمانی که این ارز دیجیتال در کمتر از یک دلار معامله می‌شد، به ارزش ۲۵۰۰۰ دلار، LUNA خریداری کرد و به این ترتیب از سرمایه‌گذاری اولیه خود سود کلانی به دست آورد.

سال گذشته، Glauber Contessoto، یکی از هولدرهای بزرگ Dogecoin نیز پس از کسب ثروت هنگفت با این میم‌کوین، خبرساز شد.

همچنین داستان یک کارگر سوپرمارکت که با سرمایه‌گذاری در شیبا اینو خود را به یک میلیونر تبدیل کرده بود، ماه نوامبر فضای مجازی را پر کرد.

بر اساس یک نظرسنجی که در نوامبر منتشر شد، ۵۹ درصد از میلیونرهای هزاره بر این باورند که با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، میلیاردر خواهند شد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.