عملکرد بهتر LUNA در مقابل بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های بازار

عملکرد بهتر LUNA در مقابل بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

گاوها که بیت‌کوین را تحت کنترل خود دارند و باعث شده‌اند که این ارز دیجیتال بتواند به بالاترین سطح‌های ممکن خود تا به این لحظه برسد و رکود خود را تکرار کند. اما در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که ارز لونا (LUNA) با ۱۰/۹ درصد رشد روزانه، در زمان کوتاهی عملکرد بسیار درخشان‌تری نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها و حتی بیت‌کوین از خود به نمایش گذاشته است. با بیتستان همراه باشید تا دلایل عملکرد بهتر LUNA در مقابل بیت کوین و آلت‌کوین‌ها را بررسی کنیم

عملکرد بهتر LUNA در مقابل بیت کوین

لونا در مدت زمان کوتاهی، عملکرد بسیار درخشان و قابل قبولی از خود در مقایسه با دیگر آلت‌کوین‌ها و حتی بیت‌کوین به نمایش گذاشته و سبب شده تا در اکوسیستم ترا در جمع ۱۰ رمزارز برتر، جایگاه بالاتری به دست آورد.

با این حال، LUNA می‌تواند موتورهای خود را روشن کرده و در کوتاه مدت برای یک حرکت جدید آماده شود. اکوسیستم Terra در ماه‌های گذشته پیشرفت‌ها و بهبودهای عمده‌ای را در اکوسیستم خود پدید آورده است.

عملکرد بهتر LUNA در مقابل بیت کوین

بنابراین، LUNA می‌تواند دلایل صعود متعددی برای ادامه عملکرد بهتر در بازار داشته باشد. همانطور که محقق رایان واتکینز (Ryan Watkins) اخیراً اشاره کرد، Terra برای اجرای هر ۳ ارتقاء عظیم در زیرساخت خود آماده است.

ارتقاء Colombus – 5 و Wormhole V2 به صورت زنده آغاز شده و قرار است ارتقاء پروتکل Inter-Blockchain Communication (IBC) هم از ۲۰ اکتبر آغاز شود.

همانطور که NewsBTC گزارش داده بود، Colombus – 5 با تأخیر بیشتری برای بازیگری در اکوسیستم Terra برای ارتقا خود آماده شد. این ارتقاء که برای معرفی مکانیسم تورم‌زا LUNA طراحی شده، قابلیت‌های همکاری با Terra را افزایش داده و در عین حال تقاضای بیشتری برای دارایی اصلی آن ایجاد می‌کند.

در همین حال، ارتقاء Wormhole به عنوان مولفه ارتباطی بین Terra ،Ethereum ،Solana ،Binance Smart Chain و بلاک‌چین‌های بالقوه بیشتر در آینده عمل خواهد کرد.

علاوه بر این، ارتقاهای انجام گرفته یک رابط کاربری را ارائه داد که اصطکاک بین ظرفیت انتقال ارزش شبکه را حذف می‌کند. پروتکل IBC به Terra اجازه می‌دهد از قابلیت انتقال توکن‌های بدون مجوز در سراسر زنجیره استفاده کند. تیم انجام دهنده در پشت پروژه Wormhole این موفقیت را جشن گرفت و گفت:

Terra به دلیل اکوسیستم پر جنب و جوش LUNAtic و UST شناخته می‌شود. Terra در ماه‌های اخیر با سرعت چشمگیری رشد کرده و ما هیجان‌زده هستیم که نوآوری Terra را در جوامع SOL، ETH و BSC راه‌اندازی کنیم!

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، UST بومی Terra بازار غیرمتمرکز استیبل‌کوین را تحت سلطه درآورده است. از فوریه ۲۰۲۱، تسلط آن بر این بخش سر به فلک کشیده و به نظر می‌رسد که می‌تواند این روند را با اکوسیستم ارتقا یافته ادامه دهد و بیشتر هم نماید.

LUNA Outperforms Bitcoin’s Rally

منبع: newsbtc

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.