رکورد شکنی جدید توکن لونا: قیمت LUNA به بیش از 100 دلار رسید!

لیست شدن UST در صرافی های بزرگ و افزایش ارزش LUNA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰

برخی از صرافی‌های بزرگ فعال در حوزه رمزارزها، استیبل‌کوین UST Terra را فهرست می‌کنند. توکن بومی Terra یعنی رمزارز لونا نیز امروز به ATH خود رسید و ۱۰۰ دلاری شد. لونا ارزی است که موفق‌ترین هفته را داشت. با بیتستان همراه باشید تا دقیق‌تر به لیست شدن UST در صرافی های بزرگ و افزایش ارزش LUNA بپردازیم.

اکوسیستم Terra در پاییز امسال رشد بسیار خوبی را تجربه کرد و توانست در جمع شبکه‌هایی که سیر صعودی داشتند، قرار بگیرد. لونا، توکن بومی شبکه ترا روز جمعه به یک ATH جدید دست پیدا کرد و توانست برای اولین بار به ۱۰۰ دلار برسد.

رشد LUNA با لیست شدن استیبل کوین بومی Terra یعنی UST در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مرتبط بود.

ترا در حال شکستن رکوردهای خود:

LUNA تنها در ماه دسامبر شاهد افزایش قیمت بیش از ۷۸ درصدی بود و توانست در ۲۴ دسامبر به بالاترین رکورد خود یعنی بیش از ۱۰۰ دلار دست پیدا کند.

لیست شدن UST در صرافی های بزرگ و افزایش ارزش LUNA

بعد از این افزایش قیمت‌ها، ارزش کل قفل شده (TVL) در Terra به ۲۱ میلیارد دلار رسید. طبق اطلاعات پلتفرم تحلیلی DeFi Llama، این میزان ارزش کل قفل شده، شبکه Terra را به بزرگترین اکوسیستم DeFi در جهان پس از اتریوم تبدیل می‌کرد.

در نظر داشته باشید که از این ۲۱ میلیارد دلار، ۳ میلیارد دلار در دو روز (بین ۲۲ تا ۲۴ دسامبر) اضافه شده است.

حضور رو به رشد Terra در بازار فقط بر LUNA تأثیر مثبتی نداشت. استیبل‌کوین UST Terra نیز در اوایل این هفته به نقطه عطف قابل توجهی رسید و از DAI (بزرگترین استیبل‌کوین غیرمتمرکز از نظر ارزش بازار) پیشی گرفت. UST با رسیدن به ارزش بازار ۹ میلیارد دلاری، DAI را از تاج و تخت دیرینه خود پایین کشید.

لیست شدن TerraUSD در صرافی‌های بزرگ بازار رمزارزها

لیست شدن TerraUSD در صرافی‌های بزرگ بازار رمزارزها:

بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها، رشد شبکه ترا و افزایش قیمت لونا را به لیست شدن TerraUSD در صرافی‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال نسبت می‌دهند؛ چرا که در ۲۳ دسامبر، Huobi Global اعلام کرد، UST را در پلتفرم خود لیست می‌کند، از طرفی هم صرافی Binance در ۲۴ دسامبر اقدام به لیست کردن TerraUSD کرد.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.