رکورد زنی قیمت لونا: در پی خرید ۱۳۵ میلیون دلار بیت‌کوین توسط LFG، قیمت لونا به ATH جدید رسید

رسیدن قیمت لونا به یک ATH جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت Terra پس از اینکه Luna Foundation Guard (LFG) در مقادیر زیادی بیت‌کوین خریداری کرد، به یک رکورد قیمتی دیگر رسید. رسیدن قیمت لونا به یک ATH جدید همزمان شده است با افزایش قیمت بیت‌کوین و روند صعودی بازار که به موجب آن، بسیاری از رمزارز‌ها و آلت‌کوین‌های بزرگ و اصلی بازار نیز افزایش قیمت داشتند.

قیمت توکن شبکه ترا (LUNA) در اوایل امروز در صرافی بایننس به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۱۰۵,۹۱ دلار رسید. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است. با رسیدن قیمت LUNA به یک ATH جدید، ترا از نظر ارزش بازار در جایگاه هشتم باقی ماند. (درست پس از کاردانو)

رسیدن قیمت لونا به یک ATH جدید

بر اساس گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ، بنیاد لونا (Luna Foundation Guard (LFG)) روز دوشنبه ۱۳۵ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده است. همچنین تایید شده که کیف پول تحت مدیریت با این بنیاد در حال حاضر تقریباً ۱/۳۲ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد.

شایعات در مورد خرید بیت‌کوین توسط ترا به عنوان یک دارایی ذخیره از هفته گذشته آغاز شده بود. به طوری که تحلیلگران زنجیره‌ای متوجه خریدهای مرتبط با این موسسه و بنیاد شده بودند، اما هیچ تایید رسمی وجود نداشت.

حدس و گمان در مورد اندازه خریدها، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال را بالاتر می‌برد و ثابت می‌کند که بیت‌کوین از کاتالیزورهای اصلی برای صعود بسیاری از رمزارزها است.

تصمیم LFG برای ذخیره بیت‌کوین

در ۲۲ فوریه، Do Kwon، بنیانگذار و مدیر عامل Terraform Labs، اعلام کرد که قصد دارد اندازه ذخایر بیت‌کوین این بنیاد را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد. با این حال، زیرساخت‌های فنی لازم برای تحقق این امر هنوز وجود ندارد.

Kwon ادعا می‌کند که بیت‌کوین قبلاً خود را ثابت کرده است، به همین دلیل برای فعالان صنعت ارزهای دیجیتال دشوار است که آن را زیر سوال ببرند.

LFG تصمیم گرفت در اوایل فوریه یک ذخیره ارزی بیت‌کوین ایجاد کند تا با دستکاری نکردن این ارز دیجیتال، ارزش استیبل‌کوین UST را تقویت کند.

منبع: u.today

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.